ציורים לבית

ציורים לבית

ציורים לבית אינם מותרות. אנשים משקיעים הרבה מאוד משאבים בעיצוב הבית, אולם חשוב לזכור כי הציורים הם חלק אינטגרלי ונחוץ לעיצוב בית מושלם.

לא כל אחד חייב להיוולד צייר

יש אנשים אשר עסקו לפני האמנות שלהם במקצוע לגמרי אחר. הם היו בטוחים שאין להם את הכישרון לציור אלא אם הוא ברמה של כיתה א'.

אך לפעמים בחיים יש גם הפתעות. מי שחשב שאיננו יכול לצייר, מתגלה כצייר שעבודותיו אפילו מפורסמות במגזינים חשובים. 

ציורים הם אמנות אך גם נשמה

בציורים טמונה גם הנשמה של האמן, עולמו הפנימי, וכאן מדובר באמן ידוע אשר העדיף להיות גם אמן יוצר וגם מי שמטפל באנשים באמצעות ציורים.

ציורי טבע ונופים

לא מעט משוחרי האמנות מעדיפים לרכוש ציורי טבע ונופים. אלה מכניסים לקופסה בה אנו גרים בה, את הטבע הביתה, הם גם יוצרים השראה רבה. 

ציורים מזווית ראייתו של האמן אליהם תתחברו באופן מידי. הם יתאימו גם לכל חלל אחר בבית.

דוגמאות לציורי טבע

באתר האמנית ניתן למצוא שפע רב של ציורים הנוגעים לנושאים שונים

ציור אקריליק על קנבס למשל ישדרגו את חדר הסלון שלכם פלאים, ויעניקו לו מראה יוצא מן הכלל המתכתב עם שאר הפריטים בחדר. ציורים שמתאימים לכל סגנון עיצובי.

למשל:

ציור יפיפייה של בוא האביב, עם צבעים ססגוניים, הרבה מאוד טבע שיוצר שמחה בלב, חלקם עם דמויות, כגון אישה הנמצאת בטבע וקוראת להנאתה ספר, או שתי נשים מטיילות בניחותא.

אלמנטים שונים

בכל ציור שכזה אלמנטים בולטים הייחודיים רק לו. אין אלה ציורי טבע הדומים לציורים שכבר הכרתם, הם בעלי ערך מוסף משלהם מכיוון שקיימת תחושה שליבה של הציירת גם הוא נמצא שם. 

צפו למחמאות

כל מי שיכנס אליכם לבית, יתפעל מהציורים הללו, אין ספק שתקבלו מחמאות מקיר לקיר, לא רק בשל הציורים אלא גם בשל טעמכם המשובח והתמונות בהן בחרתם שאינן דומות לשום דבר אחר.

שלווה

הציורים הללו מלאים בשלווה ובהרמוניה, ניתן להביט בהם זמן רב וכל פעם לגלות משהו אחר לחלוטין. עוד מבט ועוד מבט ותגלו אלמנטים נוספים. 

הציירת עושה שימוש בצבעי אקריליק משובחים והציור מצויר על בד קנבס, ניתן למצוא אותם בשפע של גדלים, עם שמות מפתים, כגון: אהבה, אביב פנימי, אל האופק, אנשים טובים באמצע הדרך, ביער, בדרך לאושר, דברים שרואים מכאן, השמלה הלבנה, הצבעים הם אלה שנותנם את טעם החיים.

לבסוף כנסו לאתר וקראו ביקורות,

לא תתאכזבו!