MSN  – ייזום ושיווק נדל"ן בישראל

MSN – ייזום ושיווק נדל"ן בישראל

מידע על סיכונים בהשקעות נדל"ן: ייעוץ נדל"ן מקצועי לא מאפשר התעלמות מהסיכונים שטומנת בחובה כל השקעה בתחום.

המומחים של חברת MSN נדל"ן השקעות נדל"ן טומנות בחובן סיכונים נמוכים בהשוואה לסיכונים בבורסה או בשוק הנדל"ן הבינלאומי, אך עדיין מדובר בסיכון קיים שדורש התייחסות. בשנים האחרונות אפשר לזהות מגמה של עליית מחירים בענף הנדל"ן בישראל. נכסים שנרכשו לפני כשנתיים נמכרים כיום במחירים גבוהים הרבה יותר. רווחים נאים אפשר להפיק גם באמצעות השכרת דירות או נדל"ן מסחרי.

הפסדים התחום הנדל"ן מתרחשים כאשר בעל הנכס מתקשה למכור אותו או למצוא שוכרים. חשוב להדגיש כי לא תמיד אפשר או כדאי למכור נכסי נדל"ן ברגע אחד ללא מחשבה. השקעות נדל"ן הן השקעות לטווח הארוך. חברתMSN  ייזום ושיווק נדל"ן בישראל מלווה את המשקיעים לכל אורך הדרך. כאשר מתעוררות בעיות או צורך למכור את הנכס בעתיד, צרו קשר ונוכל לסייע בהתאם.

הבטחות לתשואות גבוהות ללא סיכונים

יועצי נדל"ן חסרי אחריות בישראל ובעולם מפתים משקיעים באמצעות הבטחות שווא. לא קיימת בתחום השקעה ללא סיכונים, אלו שמבטיחים זאת מוליכים אתכם שלל. כמובן כי קיימות אופציות להשקעה עם סיכונים מאוד נמוכים, אך יש למנות אותם בכל זאת.

משקיעים שרוכשים דירה חדשה בבניין במרכז תל אביב למשל, יוכלו ליהנות מדרגת סיכון מאוד נמוכה. ערך הנכס צפוי לעלות עם השנים, שכר הדירה יישאר יציב ואפשר למכור את הנכס במחיר אטרקטיבי כמעט בכל שעה. רכישת דירה דומה להשקעה בפריפריה לא תביא את אותן תשואות או יציבות, אך ב-MSN נדל"ן מבהירים כי גם השקעה מסוג זה ניתן לעשות תשואות נאות מאד.

יחד עם זאת, רכישת דירות בפריפריה מביאה עמה יתרונות אחרים. המחירים נמוכים יותר, סכום שמספיק לרכישת דירה אחת בתל אביב יספיק לרכישת שתי דירות בבאר שבע או חיפה. היועצים של חברת MSN ייזום ושיווק נדל"ן בישראל יסייעו לכם לקבל את ההחלטות הנכונות ולבחור את ההשקעה שמתאימה לכם.

יש שמעדיפים לרכוש רק נכסים בקרבת מקום המגורים, אל מול אחרים שבוחרים את הנכס המתאים להם תוך שיקולי עלות או רווח בלבד. בתחום הנדל"ן לא קיימת תשובה אחת נכונה, לכל משקיע יש צרכים משלו. ההשקעה המתאימה נבחרת בהתאם לציפיות של המשקיע וסוג הרווח לו הוא זקוק. יש שמעוניינים בהשקעות פאסיביות יותר, אל מול אחרים שזקוקים למעורבות אקטיבית בניהול הנכס.