חימום תת רצפתי חשמלי

חימום תת רצפתי חשמלי

חימום תת רצפתי חשמלי נדרש כיום הן בענף המגורים והן בענף המשרדים והייצור. החורף בישראל קר, ובשנים האחרונות קר מאד. כאשר החורף מכה בעוצמה מרבית, המרצפות נעשות קרות מאד והדריכה עליהן הופכת לנטל של ממש אם אין לכם נעלי בית או גרביים עבות מתחת לכפות הרגליים. במקום להשקיע בהוצאות זמניות כמו תנורי ספירלה מתבלים או רדיאטורים שצפויים לקצר את הבית בסבירות גבוהה, יש לכם דרך קבועה לחמם את המרצפות: חימם תת רצפתי חשמלי. במאמר זה נסביר במה מדובר וכיצד זה יכול להוות תחליף לכל אביזר חימום אחר, לרבות לפונקציית השמש בשלט רחוק של המזגן הביתי.

צינורות חימום תת רצפתיים

האביזר שמביא את בשורת החימום לבית שלכם הוא צינור תת קרקע, כשבכל מבנה ישנה סדרה של כמה עשרות צינורות מעין אלה. בעת הסדרת חימום תת רצפתי חשמלי הם יוצבו על גבי מצע הריצוף, חול או סומסום כאחד. לאחר הצבתם הם יחוברו לרשת החשמל שלכם וגם למכשירי שליטה בעוצמת החום, עליהם נפרט בפרק הבא.

בקרי שליטה בעוצמת החום ובגלי החום

בקרים אלו הם המקבילים לשלט המזגן. הם שולטים בכל אחד מצינורותיו של פתרון חימום תת רצפתי חשמלי וקובעים את עוצמת החום שהוא יזרים אליכם כלפי מעלה. לא זו בלבד שהוא שולט בטמפרטורה אלא גם בעוצמת גלי החום, הדומה לעוצמת האוורור במזגנים. בקרי השליטה מאפשרים תפעול פשוט ובטיחותי של המערכת.

100% בטיחותיות ועמידה בכל התקנים

המערכת מחוברת להארקה למניעת קיצורים והתחשמלות. כמו כן, הבקר שלה מעוגן בכל התקנים. אם כווננתם אותו בטעות לעוצמת חום מאד גבוהה שעלולה להסב כוויות בעור היא לא תמשיך לדרגה זו ותעצור בקודמתה על מנת לשמור עליכם ועל בני ביתכם. לכן, כשאתם מתחדשים בפתרון חימום תת רצפתי חשמלי אתם לא קונים רק מחמם רצפה אלא תשתית בטוחה שמונעת אירועים לא נעימים ואף מסכני חיים.

התאמה מושלמת למבנה שלכם

כמובן שלא כל מבנה בנוי וזקוק לאותו מענה כמו קודמו. כאשר חברת חימום תת רצפתי חשמלי מבקשת לבנות עבורכם את המערכת, היא תעשה זאת בכפוף לתכנון יסודי מאד שכולל איתור אזורי התקררות עיקריים ברצפה, עיגונם במירב הצינורות והפצת חום מרחבית לכל חלקי הבית ביעילות. באופן זה אתם מבטיחים מערך הפצת חום ברמה הגבוהה ביותר ובהתאמה מושלמת למבנה שלכם, בין אם הוא מבנה מגורים ובין אם הוא מפעל, משרד או מבנה מוסדי.

הנאה ממערכת קלה ופשוטה לשימוש: עליית שווי המבנה בפועל

כאשר המבנה שלכם כבר נכנס לשגרה של שימוש בפתרון חימום תת רצפתי חשמלי, פירוש הדבר הוא שייקרתם את מחירו. מדוע? משום שלא מדובר על עוד תנור שייזרק עוד 5 שנים או בעוד מזגן שיידרש להחלפה או תיקון בעוד עשור, אלא במערכת ממש קבועה ללא עוררין. ניתן לשדרג מעת לעת את בקרי השליטה לדגמים יותר מתקדמים ללא שיפוץ, תוך התבססות על ניתוק וחיבור חיצוניים בלבד. באשר לצינורות החימום עצמן, הם יידרשו להחלפה במקרה הגרוע ביותר לאחר עשור, ולכן הם מאד עמידים. זיהוי שלכם כבלאי מועד להחלפה הוא אירוע נדיר מאד שמתרחש אחת למספר רב של שנים. גם אז, החברה מבצעת את ההחלפה ביעילות ובקלות ומעמידה לרשותכם מערכת חדש בזמן קצר מאד.