דברים שכדאי לדעת לפני שמתקינים סורגים בבית

דברים שכדאי לדעת לפני שמתקינים סורגים בבית

משימת עיצוב הבית אינה משימה קלה אף פעם; ישנם דברים רבים לשים לב אליהם על מנת שהבית שלכם יהפוך להיות הבית שאתם רוצים – אחד כזה שישקף את מי שאתם, אך מצד שני גם יהיה מזמין ונעים לכל האורחים ובאי הבית. בין השקעה בבחירת הרצפות ועד בחירת הוילון, ישנו פריט עיצובי שלעתים חומק מהראש – סורגים.

סורגים כפריט עיצובי

כן, לרוב אנחנו מסתכלים על סורגים במובן הפרקטי שלהם בלבד – בטיחות ומניעת פריצות, אך סורגים משדרגים את הבית את נראות הבית גם מחוצה לו וגם מתוכו. זה מה שנראה מחוץ לבניין ומה שנראה גם מבעד לחלון, אז למה לא להתייחס לזה כאל פריט עיצובי בפני עצמו?
ניתן למצוא מגוון רב של סורגים מעוצבים בשלל צורות, דוגמאות וצבעים. סורגים עם דוגמאות מעויינים למשל יתאימו מאוד לבית שהקונספט העיצובי שלו הולך על קו נוסטלגי. לעומת זאת, סורגים לבנים יתאימו מאוד לקונספט עיצובי נקי ומודרני. ישנן אינסוף אפשרויות, וניתן גם לפנות למסגרייה שמספקת עיצוב סורגים לפי בקשת הלקוח ולעצב סורגים שיתאימו בדיוק לוויז'ן שלכם.

איכות ובטיחות לפני הכל

עד כה בחנו את הסורגים מן הפן העיצובי, אך איכות הסורגים, מידת הבטיחות שלהם, והשירות הם לא פחות חשובים מכך. כאשר אתם מחפשים מסגרייה לצורך התקנת סורגים בביתכם, חשבו על מספר דברים:

  • באיזו קומה אתם גרים?
    דירות קרקע ודירות בקומות הראשונות לרוב חשופות יותר לפריצות דרך החלון, ולכן חשוב שהסורגים יהיו כמה שיותר צפופים, אך יחד עם זאת לא ישפיעו על האור הטבעי שנכנס לבית.
  • מי האנשים הגרים בבית?
    אם אתם משפחה צעירה וישנם ילדים קטנים בבית, בטיחות ואיכות הסורגים הם מעל לכל.
  • ישנם בעלי חיים בבית?
    אם אתם בעלים של חתול למשל, אתם בוודאי מכירים את הנטייה של חתולים לטפס ולהסתובב. לצערנו, לא מכבר קרו תאונות מצערות של נפילת בעלי חיים מחלונות או שחתולים ברחו מן הבית. 

וכמו תמיד, שאלו חברים, משפחה ומכרים וקבלו המלצות על מנת להגיע לבעל המקצוע שייתן לכם את השירות הכי טוב ואיכותי.