סילוק מקקים מהדירה בצורה יעילה

סילוק מקקים מהדירה בצורה יעילה

אין דבר דוחה יותר מאשר לשבת בסלון, לראות טלוויזיה בנחת ולראות פתאום כיצד ג'וק, מקק או תיקן עובר לו בריצה בסלון. זה לא באמת משנה איך נראה לחיות האלה כי תמיד הן מעוררות אצלנו את אותה התגובה: זה דוחה, מגעיל ובדרך כלל גורר אחריו צרחת איימה.

לכן, אם בזמן האחרון יצא לכם לראות יותר מג'וק אחד בבית, הגיע הזמן שתעשו משהו בנידון, ולא כדאי לדחות את העניין. חשוב להבין שהג'וקים גם מתרבים מהר, גם לוקח להם רק 60 יום להגיע לבגרות מלאה והם גם מאוד עמידים. אנשים לא תמיד מודעים לכך אך הג'וקים אוכלים הכול! הם אוכלים אפילו את הצואה של עצמם, דבק וכמובן שאריות אוכל, כך שברור מדוע צריך להיפטר מהם כמה שיותר מהר.

איך כדאי להרחיק מקקים?

הדברת מקקים זה לא דבר חדש שכן האדם מתמודדים עם ג'וקים מזה שנים רבות. ראשית, חשוב להבין שמעבר לכם שהצורה שלהם דוחה ולא נעים לחיות איתם, הם גם עלולים לגרום לנזקים ואפילו להעביר מחלות. לכן זה לא עניין של שאלה האם להרחיק אותם או לא, זה רק עניין של דילמה איך נכון לעשות זאת. יש שיטות שונות שבעזרתן ניתן לבצע הדברת מקקים, כמו לדוגמא:

  • ריסוס
  • הזרקה של ג'ל
  • פיתיונות
  • מלכודות דבק

חשוב לדעת שאומנם אתם יכולים לקנות חומרי ריסוס בסופרים ובחנויות אחרות, אך לא תמיד זה יספיק. אם אתם רוצים להיות בטוחים שההדברה שאתם עושים אכן תחזיק מעמד ותגרום לבית שלכם להיות חופשי מג'וקים להרבה זמן, הרי שכדאי יהיה להזמין את המומחים בתחום. חברת הדברות מקצועית תוכל לא רק לסלק מהמקום את הג'וקים שאתם רואים אלא היא גם תוכל לגרום לכך שהם לא יתקרבו למקום במשך חודשים ארוכים.

מתי כדאי לעשות הדברה?

לא אחת קורה שאנשים מזמינים שירותי הדברת מקקים רק כשהם כבר רואים אותם, כלומר, בקיץ. עם זאת, חשוב לדעת שאם המטרה שלכם היא לגרום לבית להיות חופשי לחלוטין מג'וקים, כדאי יהיה להזמין את שירותי ההדברה כבר באביב. כך ניתן יהיה להימנע מגידול האוכלוסייה שלהם באזור הבית שלכם וכך תוכלו למנוע מעצמכם אפילו את אי הנעימות שבמקק הראשון שרואים בדרך כלל בבית. חשוב לשים לב גם לחומרי ההדברה שבהם נעשה שימוש שכן היום קיימים גם הרבה חומרים ירוקים וידידותיים לסביבה ובהחלט מומלץ לבחור באופציה הזאת.