בנייה קלה – כיצד פועל הליך הבנייה?

בנייה קלה – כיצד פועל הליך הבנייה?

בדיוק כמו שבונים בית רגיל, גם כאשר מדובר על בנייה קלה של בית מבטון עם ממ״ד אתם צפויים להיפגש לפגישת תכנון וייעוץ בה יקשיבו לכל הדרישות שלכם והאופן בו תהיו מעוניינים לראות את הבית שלכם. לאחר יבצעו גם מדידות של השטח ויהיה צריך להיפגש עם אדריכלית כאשר התכנית הכוללת צריכה לכלול התייחסות לצנרת, לחשמל ולמים וזאת על מנת להבטיח פתרון מלא ללקוח.

אפיון והבנת הדרישות של הלקוח

בשלב הראשון של בנייה קלה של בית פרטי מבטון יהיה צריך לבצע פגישה עם הלקוח ולנסות להבין את כל הדרישות שלו ולראות כיצד אפשר ליישם אותן בשטח. לאחר מכן מודדים את השטח בו צפוי להיות ממוקם הבית ונעזרים באדריכלית אשר תדע להתייחס לכל ההיבטים של צנרת המים, החשמל או עבודת האינסטלציה.

אישור של פיקוד העורף – נחוץ גם כן

בשלב הבא יהיה צריך להשיג לתכנית שנוצרה אישור של פיקוד העורף. רק כך יהיה אפשר להמשיך עם בנייה קלה של הבית. צריך להגיש את כל המסמכים והתכניות בצורה מסודרת ותוך כדי עמידה בכל התקנות שנוגעות לבניית הממ״ד ושאר ההיבטים וזאת על מנת להבטיח שיהיה ניתן להשיג את האישור המיוחל.

מכינים את השלד ושטח לבית המוכן

בשלב אחרון יהיה צריך להכין את השטח וליצור שלד וזאת כדי שיהיה מקום להתקין עליו את הבית המוכן שצפוי להגיע. כך תוך זמן קצר בלבד יהיה ניתן לראות את הבית שלכם קודם עור וגידים והופך מחזון למציאות. זו יכולה להיות הדרך שלכם לראות את הבית מול עינכם ותוך פרק זמן קצר יחסית. הבנייה הקלה של עופרים הנדסה ובנייה ללא ספק מהווה אפשרות מעניינת למדי עבור רבים היום ולא בכדי.