מה אפשר לעשות ב- 12 מ"ר של מרפסת?

מה אפשר לעשות ב- 12 מ"ר של מרפסת?

לא מעט קבלנים נוהגים לבנות היום דירות עם מרפסות פתוחות בגודל 12 מ"ר. המתבוננים מהצד יחשבו שמדובר בשטח מאוד מצומצם שלא ניתן לעשות בו שום דבר. הרי 12 מ"ר זה מעט מאוד, ביחס לכל חדר ובוודאי ביחס למרפסת שגם כך מוגבלת מבחינת עיצוב וסגנון, בגלל המבנה, המיקום ואופי השימוש שלו. 

אך האמת היא, אם משתמשים בשירותיו של מעצב פנים מנוסה וחכם, אם משתמשים בגישה יצירתית וחושבים מחוץ לקופסא, אזי שאפשר לעשות לא מעט עם מרפסת בגודל של 12 מ"ר. בפרט אם מדובר במרפסת של חדר. היום אנחנו יכולים למצוא דירות שיש בהן יותר ממרפסת אחת, ולמעשה לכל חדר יש מרפסת משלה. 

על כן, כל אחד שיש לו מרפסת בחדר, יכול לעשות בה שימושים שונים על פי מה שנכון ומותאם לצרכים שלו כל אחד יכול לבחור מה רלוונטי עבורו על פי אופי השימוש ואופי העיצוב של המרפסת, קראו על עיצוב מרפסת 12 מטר.

מה ניתן לעשות עם מרפסת 12 מ"ר? 

בעיקרון, יש לא מעט פריטי ריהוט שיכולים להתאים גם למרפסת בסדר גודל כזה. למשל, אפשר להציב כורסא, כסא נוח או פריטים אחרים שיכולים להתאים למקום. אפשר גם להציב פתרונות אחסון שונים, לצד אותו כסא או כורסא. 

אפשרות נוספת, אפשר להשאיר את החלל ריק לגמרי ורק להתקין בו, אלמנטים שונים לקישוט. לא צריך להשתמש בשום דבר מעבר לכך. כך אפשר לנצל את כל השטח לצרכים שונים. 

כמובן שכל בחירה עבור עיצוב מרפסת בצורה כזו או אחרת, נתונה לשיקולו של בעל המקום על פי הדרך בה הוא יבחר להשתמש בה, בין אם זה בעמידה, ישיבה ובין אם זה באופן מזדמן או קבוע.