כך כולם עושים היום ביטוח דירה

כך כולם עושים היום ביטוח דירה

בשעה טובה קניתם דירה? אם כך, ברור מדוע אתם רוצים לעשות כל מה שאתם יכולים כדי לשמור עליה. יש אומנם דברים שאתם בעצמכם תוכלו לעשות כדי לשמור ולהגן על הדירה, אך יש גם דברים שלא ממש תלויים בכם. למשל, אם פתאום תפרוץ שריפה באזור שבו נמצאת הדירה שלכם ותהרוס את הדירה כולה, זה לא באמת תלוי בכם. זה נכון גם לגבי רעידות אדמה ועוד הרבה אסונות אחרים. יחד עם זאת, חשוב להבין שיש משהו שכן תוכלו לעשות כדי להגן על הנכס שלכם, והוא: ביטוח דירה. ביטוחים שונים לדירה יוכלו להבטיח שלא תאבדו את כל ערך הנכס בבת אחת, אז למה לחשוב פעמיים לפני שאתם משקיעים בעניין כזה? 

אצל מי כדאי לעשות ביטוח דירה? 

בין אם הדירה שלכם נמצאת בדרום, בצפון או בכל אזור אחר של ישראל, אתם תראו שיש באזור לא מעט חברות ביטוח שאליהן תוכלו לפנות. אצל כל חברת ביטוח כזאת תוכלו לעשות ביטוחים שונים לדירה שלכם, אך בפועל, האם בכל מקום תרצו להיות לקוחות? כמובן שלא. בין אם מדברים על ביטוח דירה ובין אם מדברים על ביטוחים אחרים, כדאי יהיה לבדוק היטב באיזו חברת ביטוח אתם בוחרים. האם החברה וותיקה? רצינית? מנוסה? והאם זו חברה שהלקוחות האחרים שלה ממליצים עליה אחרי הניסיון האישי שהיה להם מולה? 

שימו לב גם לעלות הפוליסה

לבסוף, כמובן שעוד נתון שיוכל לעזור לכם לבחור איפה לעשות את הביטוח לדירה שלכם, זו שאלת המחיר. כל חברת ביטוח שאליה תפנו לצורך קבלת הצעת מחיר עבור ביטוח דירה תיתן לכם הצעה קצת שונה. לכן יש טעם לדבר עם כמה חברות שונות ולראות איפה מחכה לכם הדיל הכי טוב שיש. אין טעם לעשות את הביטוח הכי יקר שיש ולשלם על הפוליסה הכי יקרה שקיימת. מצד שני, אתם כן צריכים לבחור חברת ביטוח אמינה שמציעה פוליסה טובה. לכן הרעיון הטוב ביותר יהיה לבחור חברת ביטוח שגובה מחיר ממוצע, כי לרוב זה יעיד על אמינות ועל הגינות מול הלקוח.