שיקום בטון – ההתמודדות בתהליך שיקום בטון

שיקום בטון – ההתמודדות בתהליך שיקום בטון

כאשר בטון במבנה צובר נזקים צריך לטפל בנזק בצורה יסודית. הטיפול כרוך בעמל רב ובהשקעה מרובה, זאת במטרה לטפל בבטון ביסודיות מקסימלית ולהחזיר את המבנה למצב תקין. בין היתר מסירים בשלב הראשון חלקי בטון רופפים או כאלו שצברו נזקים, זאת כדי להגיע לתשתית יציבה ותקינה. לאחר מכן ממשיכים הלאה לשלב הטיפול בחלקי המתכת להסרת קורוזיה.
אחרי הניקוי ממשיכים הלאה לשלב הבא בשיקום שיכלול מילוי חומר בהתאם לנדרש.

חברה מקצועית שתנהל את התהליך

התמודדות בתהליך שיקום בטון הוא אינו פשוט וגם לא קל. הוא מצריך הרבה מאוד יכולות והבנה מקצועית, לצד שימוש בחומרי בניה מקצועיים ומתקדמים מאוד. התהליך עצמו כרוך בהרבה מאוד עבודה, זאת ביחס לגודל של המבנה, למורכבות העבודה ולחומרת הנזק שכבר קיים. בכל מקרה נכון לבחור חברה מקצועית כמו bitumany שיכולה לקחת לידיה את המושכות ולבצע את העבודה ברוב מקצועיות. זאת מתוך מטרה להוביל את התהליך לסיומו הטוב, כך שהמבנה יהיה יציב, בטוח וגם במראה תקין.

תכנון נכון ותוצאות הולמות

נזכור כי שיקום בטון הינו תהליך בעל חשיבות עצומה, הוא נועד לשפר את בטיחות המבנה, לשקם נזקים שנוצרו במהלך השנים ולהפוך מבנה ישן וניזוק לתקין ומתאים לשימוש. התמודדות בתהליך שיקום בטון עשוי להיות כרוך בפינוי המבנה, התמשכות על פני תקופה ממושכת וגם בעלויות גבוהות למדי. אם כי חשוב לזכור שבכל מה שקשור לשיקום מבנים ולשמירה על בטיחות חשוב מאוד להיות אחראיים מאוד, לפעול באופן נכון על פי המלצות מקצועיות שתוכלו לקבל באתר ביטומני שיקום ואיטום מבנים , ולוודא כי המבנה תקין, ראוי לשימוש ועונה על הדרישות הרלוונטיות מבחינת הנדסה ותקינות. לאחר סיום מלאכת שיקום בטון יבוצעו הבדיקות הנחוצות על מנת להבטיח כי המבנה תקין וראוי לשימוש.