האם עדיף לבחור ארון אמבטיה עם כיור ?

האם עדיף לבחור ארון אמבטיה עם כיור ?

בכל אמבטיה יש צורך בארונות לאחסון פריטים שונים ובנוסף, בכיור לרחצה, לגילוח, לשטיפת פנים ועוד. נשאלת השאלה – האם כדאי להזמינם בנפרד על פי קו העיצוב הנבחר או לבחור ארון אמבטיה עם כיור משולב? התשובה מעט מורכבת מאחר והיא נעשית על פי שיקולים שונים. ביניהם ניתן למנות את שטח האמבטיה, הצרכים, קו העיצוב הקיים, הטעם האישי וכדומה. גם לשיקול הכספי יש משקל רב בבחירה. יחד עם זאת, ניתן למצוא מבחר אביזרי אמבטיה אלו כשהם מגיעים בנפרד ומבחר גדול מאוד גם למשולבים שביניהם.

ארון אמבטיה עם כיור

ניתן למצוא ארונות אמבטיה עם כיור בדגמים שונים העשויים מחומרים מגוונים. ניתן למצוא עם כיורים משוקעים או מונחים. אחד היתרונות הוא בעיצוב השלם אשר לוקח בחשבון את מכלול המוצר. ניתן למצוא עם כיורים המגיעים בצורות גיאומטריות שונות ובין היתר, עגולים, מרובעים, מלבניים וכדומה. הארונות מגיעים עם מגירות, משטח עליון, פרזול מתאים ועוד. ניתן למצוא מגוון צבעים נהדרים אשר יכולים להשתלב בקלות בכל קו עיצוב נקי או אחר. כך ניתן לבחור אחד מיני רבים אשר יתאים בצורה מושלמת לחלל האמבטיה.

העמדה בחלל האמבטיה

העמדת הארון במרחב הפנימי נעשית על פי העיצוב הכולל המנצל היטב את השטח. ארונות  כאלו יתאימו, לרוב, לחדרי רחצה קטנים מאחר וגודלם קטן, יחסית, לארונות אשר מיוצרים ללא כיורים. את הכיורים מתאימים לאחר מכן למשטח השיש הנבחר. ניתן למצוא ארונות עם רגליים ואחרים תלויים, ושני דגמים אלו ייראו היטב בכל חלל אמבטיה. כמובן, שלכל אחד יש יתרונות אחרים. מומלץ לרכוש את הארונות בחברה בעלת מוניטין אשר ברשותה  מבחר גדול. הדבר מאפשר גמישות בחירה רבה.
ניתן לראותם, בין היתר, באתר האינטרנט של החברה >>> https://www.hippos.co.il/