מקלחון או אמבטיה – מה עדיף?

מקלחון או אמבטיה – מה עדיף?

בכל הנוגע לשאלה: מה עדיף מקלחון שחור או אמבטיה מעוצבת? רבים אשר בונים בית או משפצים אותו, מתלבטים בהחלטה. יש לא מעט אנשים אשר רוצים לדעת במה כדאי לבחור, ובהחלט שיש כמה משתנים שיכולים לעזור לכם לבצע החלטה נכונה. 

אז איך תדעו מה מתאים לכם?

בתחילה חשוב להבין מה הוא מקלחון ומה זאת אמבטיה: מקלחון מאפשר רחצה בעמידה עם מה שנקרא "טוש" או מוט רחצה, שמחובר אל צינור המוביל את המים למרחב ומאפשר בדרך כלל מקלחות קצרות בתוך סוג של תא אשר בתוכו רוחצים את הגוף. 

אמבטיה היא למעשה גיגית גדולה שמאפשרת גם במקלחת בעמידה וגם בישיבה, והיא כדאית למי שזקוק למקלחות ארוכות ומי שאוהב לשבת ולשהות זמן רב באמבטיה. בין היתר יש את מי שיש לו ילדים קטנים שזקוקים לרחצה בישיבה או מי שפשוט רוצה ומרגיש בטוח יותר לרחוץ את גופו באמבט.  

כאשר אתם מבצעים את ההחלטה יש לשים לב לכמה דגשים:

שימו לב לצרכים שלכם ושאלו עצמכם: האם תרצו להתקלח בעמידה או בישיבה? או שאתם אוהבים  מקלחת זריזה וקצרה? בהתאם לכך בחרו את האלמנט הנכון. 

כמו כן חשוב לשים לב לגודל החלל הנתון  במקלחת בחדר האמבטיה. 

התאימו את האלמנט בגודל הנכון למרחב. עבור מקלחות קטנות יתאים מקלחון בגודל מתאים ובחדרי רחצה אפשר לשלב אמבטיה. לעיתים אפשר לשלב אמבטיה ומקלחון יחד עם מוט אמבטיה באותו החלל. 

יש לשים לב שאתם בוחרים את המוצר הנכון היתאים לשימושים ולצרכים שלכם. אמבטיה היא בדרך כלל יקרה יותר בעוד שמקלחון זמין וזול יותר. באמצעות תשומת לב יכול מה שהזכרנו – תוכלו לבצע בחירה נכונה.