מטבחים מעוצבים בסגנונות ייחודיים

מטבחים מעוצבים בסגנונות ייחודיים

מטבחים עם נוסחאות עיצוב נדירות

חדרי עיבוד מזון כמו מטבחים מעוצבים אינם עוד חדרים עם מקרר ושיש עבודה, אלא חדרי פאר מעוצבים על בסיס נוסחאות עיצוב נדירות שהתוו בידי מעצבי הפנים הגדולים. ניתן למצוא בהם משטחים גיאומטריים וסימטריים לחלוטין המאפיינים את הבורגנות אך לצד מרקם מגוון ועשיר. מטבח שכזה יכול להיות מעוצב בסגנון דור העתיד על טהרת הגוון המטאלי והוא יכול להיות מעובה בהתקני עץ שיוסיפו נדבך נוסף של גוון. נוסחאות העיצוב של המטבחים המעוצבים, אם כן, לוקחות את החדרים הללו כמה צעדים קדימה אל עבר הקדמה ומקנים להם מראה קסום שטרם ראיתם!

התקני נוחות ונגישות בכל המטבחים

בכל המטבחים – הארונות והמגירות נגישים וקלים לתפעול, נמצאים בתחתית החדר או בחלקו הגבוה, ומעבים את כל המטבח מראשיתו ועד סופו. מטבחים מעוצבים אשר מכילים את כל מה שצריך על מנת לאחסן את המזון וחומרי הגלם שלכם הם לא רק חדרי עיבוד מזון – אלא חדרים היוצרים תחושה עילאית בקרב כל מי שמעוניין לעבוד בהם או אפילו לשהות בהם ללא עבודה. מטבחים אלו, המעוצבים בסימטריה רבה וחדה, ומגובים בכל עזרי העיצוב – ממתכות כסופות ועד עץ חום – הם הפתרון של כל דייר המעוניין במוצר איכותי ומעוצב באמת, כזה אשר לקחו בו חלק טובי אדריכלי המוצר ומעצבי הבתים מן הארץ ומהעולם.

משתלבים מבחינה עיצובית בכל סוגי הבתים

עיצובם של מטבחים מעוצבים אלה מאפשר להם שילוב דקורטיבי בכל הבתים. בין אם הבית שלכם הוא בית עם התקני עץ חומים ובין אם זהו בית שעיצובו כסוף-לבן-שחור או בית בעיצוב הייטק, מטבחים אלו יהיו ברי שילוב בכל הנופים הביתיים. למטבחים הללו מרקם כה ייחודי שהם לעולם לא ייראו זרים במרחבים, אלא חלק בלתי נפרד מהם. הדבר מתבטא ברציפות של הרצפה בבית ובמטבח, התקני האחסון בחדרי הסלון ופינת האוכל הסמוכים למטבח, לעומת מה שנעשה בתוכו, ואפילו התקני האחסון החיצוניים – כמו מדפים ואצטבות ייראו המשכיים, כי ככה זה כשמגוון דגמי המטבחים רב, מכיל את חדרי הפאר החדים ביותר, ועל כן – כל לקוח יכול למצוא בקלות את המטבח המתאים לבית שלו.