מיגון לובי – להרגיש בטוחים מהרגע הראשון

מיגון לובי – להרגיש בטוחים מהרגע הראשון

כשאתם נכנסים אל תוך הבניין בו אתם עובדים או גרים אתם מקבלים את הרושם הראשוני כבר מהכניסה. ישנן פעמים שהרושם הראשוני מגיע כבר מהחניה, בין אם תת קרקעית ובין אם רגילה.

לא בכדי נאמר שהרושם הראשוני הוא הכי חשוב, לא רק בכל מה שמדובר באינטרקציה מול בני אדם אלא בנוסף לכך גם במקומות שבהם אנחנו נמצאים ביומיום או באופן כללי מבקרים גם באופן חד פעמי או לתקופות במהלך השבוע.

כך שכשאתם נכנסים לבניין כלשהו בין אם משרדים, ובין אם מגורים, אתם תתרשמו משביל הכניסה, מהצמחייה, מהגינה, וגם מהלובי כמובן ולפעמים הלובי הוא גם חלק מרכזי. האתסטיקה חשובה, אך הבטיחות חשובה אפילו הרבה יותר. יש המעדיפים את הבטיחות על פני האסתטיקה אך בעידן הנוכחי אפשר בהחלט לשלב בין השניים ובהצלחה יתרה.

מיגון לובי – ככה עושים את זה נכון

מיגון לובי בבניינים מתבצע באופן מותאם כמובן וסטדנדרטי אך ישנן חברות המבצעות זאת באופן גבוה מהסטנדרט ומעניקות מיגון חזק המתאים לטווח ארוך מאד ולתקופות ארוכות. כמו כן, בעיצוב אלגנטי וקלאסי שמעניק לכניסה לבניין המגורים או המשרדים שלכם מראה אסתטי, נקי, מודרני ונעים לעין. שילוב מדהים של עיצוב, עם מיגון ובטיחות המעניק את המוצר המושלם.

חברת דקו שילד היא חברה המשתמשת במיגון חזק ואיכותי גבוה מהסטנדרט ומבצעת מיגון בשימוש של פלטות סנדויץ' בעובי של 16 מ"מ, ולא OSB בעובי של 8 מ"מ. את החיבורים הללו דקו שילד מבצעת עם חיבורי עץ לעץ איכותיות, השונות מחיבורי המתכת שאינן עמידות לאורך זמן.

בחברת דקו שילד, בנוסף ל מיגון לובי, אנחנו משווקים מיגון עבור מעליות מכל סוג לכל קבוצת נוסעים מנוסעים ועד לספקים. חליפה למעלית מעץ או חליפה למעלית מבד חליפה משעם לספקים ועוד ועוד. החליפות הן בעלות עיצוב ייחודי להטמעת מראה קלאסי ובהגנה מירבית.

המוצרים של דקו-שילד הם מוצרים איכותיים המעניקים לתא המעלית וללובי הבניין שלכם הגנה אמיתית ויעילה מהטובות בשוק ולא רק למראית העין ובמערכות המצוידות בכל המרכיבים, גם הקטנים ביותר, שבזכותם תא המעלית לא רק מוגן לחלוטין אלא נשמר לזמן רב.

בשנת 2008 פיתחנו בדקו שילד והמצאנו את שיטת המוטות הטלסקופיים הפריקים בעלי המנגנון האוטומטי להתאמת עוצמת ההידוק לקירות המעלית. במהלך השנים המשכנו לפתח ולהמציא סוגים שונים של מערכות הגנה מתקדמות ללובי הבניין ולמעליות, על מנת לספק מענה לצרכים העדכניים של צוותים טכניים ומנהלי בניינים.