לגור ליד הים ולעמוד בזה כלכלית

לגור ליד הים ולעמוד בזה כלכלית

מאז שאתם זוכרים את עצמכם אתם חולמים לגור ליד הים. להתעורר בבוקר, לפקוח את העיניים, לראות את אדוות הגלים, את כחול הים ולהריח את המליחות והניחוח המשכר של הים באוויר. אבל חלומות לחוד ומציאות לחוד, המחירים של מגורם בקרבת הפלא הזה עולים הון תועפות ואתם לא יכולים לעמוד בזה.

אז אנחנו שמחים להודיע לכם שיש פתרון, הוא גם מאוד אטרקטיבי, גם נוח בכיס וגם משלב מגורים באיכות החיים מבין הגבוהות שיש לישראל להציע, הכירו את אופציות הדיור החדשות בנהריה ליד הים.

נהריה היא במיקום מושלם על חוף הים

בין עכו לראש הנקרה שוכנת לה שכיית חמדה מדהימה העונה לשם נהריה. עם נחל הזורם במרכז העיר ושכונות חדשות הנושקות לחופי הים התיכון ניתן לומר כי נהריה היא עיר אטרקטיבית למי שמחפש לגור בקרבת הים.

העיר אשר מונה בסביבות ה-60,000 תושבים מאופיינת בהגירה חיובית בעשור האחרון ומציגה גרף התקדמות מרשים בכל הנוגע לפיתוח העסקי והנדלני.

מי שמעוניין לרכוש דירות חדשות בנהריה ימצא מחירים מצוינים ואפשרויות בנייה רבות. בעיר נבנות שכונות חדשות, חלקן כחלק מתוכנית מחיר למשתכן וחלקן בתוכניות יוקרתיות על אחד מרצועות החוף היפות בישראל, כמו פרויקט חוף אכזיב. מלבד הפרויקט הזה ישנם עוד מספר פרויקטים בבנייה, כמו קריית אריאל שרון, קריית יצחק שמיר וקריית שמעון פרס.

מה עוד מציעה העיר?

בעיר נהריה תוכלו למצוא הכל מהכל, מה זה אומר? נתחיל, הרשימה ארוכה:

אתרים ארכיאולוגיים רבים, שכן העיר סוחבת איתה גם היסטוריה ענפה.

תחנת רכבת המחברת את העיר הפריפריאלית לחיפה, תל אביב וערים נוספות.

טיילת מדהימה המציעה מקומות בילוי נחשקים ומסעדות.

גן בוטני זואולוגי המארח בעלי חיים וצמחים מכל רחבי העולם.

קניון ארנה המצוי בכניסה הדרומית לעיר.

וכמובן, איך ניתן לכתוב על נהריה מבלי להרחיב על שדרות הגעתון, רחוב מסחרי מרכזי בעיר, הבנוי בסמוך לנחל. מדובר על הרחוב המרכזי בעיר בו ממוקם בניין העירייה, מסעדות ובתי עסקים, בנקים, מלונות וגם תחנת הרכבת.

האם שווה להשקיע בעיר נהריה?

למי שמעוניין למצוא דירות להשקעה במחירים יחסית שפויים אז נהריה היא בהחלט יעד מעניין מאוד, יש שיאמרו פוטנציאל השקעה מרשים.

העיר, העוברת פיתוח משמעותי, גידול של נכסי נדלן ושטחים המיועדים לעסקים, עדיין משמרת מחירי נדל"ן שפויים במושגים ישראליים. בשורה התחתונה, למחיר יש עדיין לאן לעלות.

האם היא ההשקעה הטובה ביותר עבורכם? זאת שאלה מורכבת שקצרה היריעה מלענות עלייה בהרחבה. כן נוכל לומר שישנם משקיעים רבים שזכו לתשואות משמעותיות מאוד בעיר. כמו כן, חדשות לבקרים ניתן למצוא את נהריה ברשימת הערים המציעות דירות הנושקות לחוף במחירים סבירים, כלומר במחירים שעדיין לא מיצו את הפוטנציאל שלהם.

לסיכום,

נהריה היא אחת הערים הבודדות בישראל המציעה מגורים על הים במחיר שפוי. העיר נמצאת בהתקדמות חיובית, עם הגירה של תושבים חזרה לעיר. כמו כן, מחירי הדיור אינם הגיעו לשיאם וייתכן כי יניבו תשואה חיובית עבור מי שיבחר להשקיע בדירות בעיר.