כל האמת על סילר – חומר איטום מקצועי

כל האמת על סילר – חומר איטום מקצועי

אחד מחומרי האיטום הפופולאריים בארץ וברחבי העולם הוא הסילר. הוא משמש לאיטום, וחשוב לדעת כי לא קיים רק סוג בודד של סילר, אלא כמה. מה שבטוח הוא שסילר הינו חומר איטום איכותי, ומומלץ שאנשי מקצוע יבצעו את מלאכת האיטום.

מהו סילר?

סילר הינו חומר איטום מקצוע, מכיוון שקיימים כמה סוגים יש לדעת למה הם מתאימים וכיצד עושים בהם שימוש. סילר כחומר איטום, מתאים לשיש במטבח או בחדר האמבט, הוא מתאים לאיטום מרצפות טרצו, וכמו כן ניתן באמצעותו לאטום אבן שהינה טבעית, בטון ועוד.

ככלל, חומרים שהינם טבעיים, הם גם רגישים יותר, הם סופגים מים וחומרים אחרים, כך קיים גם סיכוי שהם יחלחלו לתוך תשתיות והנזק הוא רב.

סוגי סילר שונים

כפי שהוזכר קיימים שני סוגי סילר, למשל: סילר על בסיס מים וסילר על בסיס סולבנטיים.

מתי משתמשים בסילר?

אנו עושים שימוש בסילר מכיוון שזהו חומר לאיטום גגות איכותי ועמיד, הוא חודר לתשתיות וכך גם נוצרת שכבה מגינה. יש לציין כי בדומה לתחומים אחרים, מומלץ לרכוש סילר המיוצר ע"י חברות עולמיות ידועות שם, מן הסתם ככל שהחומר יהיה איכותי יותר, גם רמת האיטום תהיה בהתאם, זהו בהחלט לא המקום להתפשר ולעשות שימוש בחומרים לא איכותיים.

הסילר מספק הגנה מקסימלית ואם הוא אכן איכותי הוא יגן על תשתיות למשך זמן ממושך וכך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שיהיה לכם שקט לטווח ארוך.

סילר בתוך הבית ומחוצה לו

אפשרי לעשות שימוש בסילר בתנאים שונים, הן בבית והן מחוצה לו, ומטרתו העיקרית של חומר גלם זה היא למנוע חדירה של מים אל תוך המבנה, הוא איננו מאפשר גם חדירה של חומרים אחרים כגון לכלוך, שומן, חומצה ועוד.