למה חשוב להתקין ציפוי מגן לזכוכית בישראל?

למה חשוב להתקין ציפוי מגן לזכוכית בישראל?

זכוכית ידועה כחומר רגיש שנשבר בקלות ולכן בחללים מסוימים כמו רכבים, חדרים ממוגנים וכדומה יש לנקוט אמצעי הגנה משולבים שימנעו שבירה שלה. בחללים שיש בהם חלונות גדולים במיוחד ושבהם השמשות עצומות חשוב לספק הגנה יעילה לזכוכית כדי לשמור על בטיחות הנוכחים בחלל ולמנוע שברים שיחייבו החלפה של כל החלון. ציפוי מגן לזכוכית הוא פתרון מצוין שמאפשר הגנה מיטבית על הזכוכית.

עמידה בתקנים- תנאי לאיכות

ציפוי מגן לזכוכית מעניק הגנה מצוינת בתנאי שהוא איכותי ועומד בכל התקנים המחמירים ומותקן באופן מקצועי ומדויק. בישראל שבה המצב הבטחוני נפיץ למדי כאשר בכל רגע נתון רבים מתושבי המדינה עלולים למצוא את עצמם תחת ירי של טילים ורקטות, חשוב תת את הדעת על מיגון הזכוכיות במיוחד באזורים רגישים ביטחונית. מהיבט אחר, באזורים שמועדים לרעידות אדמה חשוב למגן את זכוכיות החלונות על ידי ציפוי שישמרו עליהם בעת רעידת אדמה.

 חשוב לזכור שגם אם המיגון לא ימנע את השבר של הזכוכית, הוא בהחלט ימנע התנפצות שלה ופיזור של הזכוכיות לכל עבר, באופן שיסכן את הנוכחים, דבר חשוב במיוחד כאשר מדובר על חדרי ממד שהם קטנים והתנפצות של הזוכית בתוכם עלולה להיות קטלנית.

למה חשוב לשים לב כאשר אנחנו בוחרים ציפוי מגן לזכוכית?

בהתקנה של ציפוי מגן לזכוכית חשוב להקפיד על איכות ועמידה בתקנים כדי להבטיח יעילות של המיגון ביום שנזדקק לו. חשוב לבחור ציפוי שמאושר על ידי גורמי הביטחון ובהם פיקוד העורף ושמוכר על ידם כציפוי מגן תקני. בנוסף, חשוב לוודא שהציפוי שמותקן מאושר ומוכר על ידי חברת הביטוח כך שלא יתעוררו בעיות אם תזדקקו להפעיל את הפוליסה שלכם.

שכבות הגנה שונות מוצעות לחלונות שלכם בין אם מדובר על ציפוי נגד חום, ציפוי נגד קרינת השמש וציפוי נגד קרינה סולארית. לפיכך, ציפוי איכותי יכול גם לספק הגנה וגם לאפשר לכם ליהנות מאור השמש הטבעי ומהנוף מחוץ לבית. ציפוי מגן לזכוכית יכול לאפשר לא רק להגן על הבית במקרה של טילים או רעידות אדמה אלא גם עשוי לסייע לכם לחסוך בחשמל ומצמצם את חדירת קרני השמש בשיעור ניכר של עד כ 80%.