דלתות עמידות במים

דלתות עמידות במים

בשנים האחרונות אנו שומעים על יותר ויותר אנשים אשר משתמשים בדלתות עמידות למים.

דלתות אלה הפכו לדלתות הנצרכות ביותר עקב חסינותם למים וכמובן החזקתן לאורך שנים ללא התנפחות החיפוי החיצוני שלהם, קילוף הצבע, בועות או רטיבות שאנו רואים בדלתות שונות בבית. במאמר זה ננסה להבין למה כדאי להשתמש בדלתות אלו, מתי כדי להשתמש בהם, ומה חשוב לבחור בדלת עמידה.

מהן דלתות עמידות במים?

דלתות עמידות במים הן דלתות אשר עמידותן בפני מים גבוהה מאוד. דלתות אלה מחזיקות לרוב לאורך שנים רבות ללא התנפחות החיפוי החיצוני שלהן, קילופי צבע שונים, בועות, ריקבון פנימי כתוצאה מחשיפה ממושכת לרטיבות ולקוחות ועוד. השימוש בדלתות אלה נעשה לרוב או בחדרי הבית או במשרדים שחשופים לרטיבות ומים לאורך זמן. לרוב נמצא דלקת עמידה במים גם בחדרי המקלחת מקום בו אנו מבלים זמן נכבד. את הדלתות ניתן למצוא במספר סוגים שונים מבחינת סוג החומר, ציפוי החומר ומגן, וזאת בהתאם לטכנולוגיה אשר בוצעה בדלתות אלה. כך למשל ניתן למצוא דלתות היידרו אשר עשויות מפורמייקה איטלקית מודבקת על HDF בה חומרי האיטום הנוזליים נספגים אל שכבת הלוקח וגם לאחר ייבושו הלוח נותר עמיד בפני המים.

למה כדאי לי להשתמש בדלתות עמידות במים?

השימוש בדלתות עמידות במים כדאי מאוד במיוחד שמדובר על סביבה רטובה כמו חדר מקלחת, שירותים ,חדרי שירות וכל סביבה כלשהי שחשופה לרטיבות ומים. הם נועדו למנוע את הרטיבות שנוצרת בחדרים אלו במיוחד במקלחת בה אנו מבלים הרבה זמן ביום יום.  יכולת העמידות שלהם בפני מים, העמדות שלהן לאורך שנים, המחיר הנוח שלהם, הקלילות של הדלת  והבידוד האופטימאלי שלה עושים אותם לאחת הדלתות הטובות ביותר לשימוש שיש בשוק. עצמם הבידוד שלה אשר נוצר משילוב חורים קלים, ונתן לנו את ליהנות מדלת קלה ומבודדת שמגנה אלינו מפני חום וקור חיצוניים, ומפני צלילים שונים.

מתי כדאי לי להשתמש בדלתות עמידות למים?

אם אתה רוצה להגן על הבית שלך או על המשרד שלך מפני רטיבות, דלתות עמידות למים יתנו לך את הפתרון לבעיה. כלומר יכולת העמידות של הדלתות נגד מים, עוזר להן להישאר איתך לאורך שנים רבות, וזאת אודות לכך שהם לא מתנפחות או מקבלות בועות, לא מתקלפות וכך למעשה הם יכולות להחזיק שנים רבות מעמד. כלומר מצבי חום וקור לא משפיעים עליהן. השימוש בדלתות אלו עדיף במיוחד שמדובר על חדרים בבית שאנו משתמשים בהם הרבה והיכולת שלהם לקבל רטיבות גבוהה. מדובר על חדרי אמבטיה, שירותים, חדרי שירות וועוד, אשר כל מגע עם מים איתן לא יכול לפגוע בהן.