5 סיבות לרכוש דירה בחולון

5 סיבות לרכוש דירה בחולון

לגור בחולון, כדאי או לא כדאי? אם מסתכלים על העובדות בשטח, בוודאי שכדאי. קיימות סיבות רבות לכך ששווה לרכוש דירה בחולון, קראו באתר הומלי על דירות למכירה בחולון ותדעו. 

  1. איכות חיים למשפחות 

כמו בהרבה ערים אחרות בסביבה, ההערכה היא כי בשנים הקרובות המחיר של דירה בחולון צפוי לעלות. אבל גם למי ששיקול כזה פחות מעניין אותו, שימו לב לכך: מסקר שנערך בין תושבי העיר עולה כי הם מרגישים שזו עיר מעולה למשפחות. אם איכות חיים למשפחה חשובה לכם, דירה למגורים בעיר תביא אתכם לשם. 

  1. דירה נגישה, קרוב להכל 

המיקום של חולון נהדר. היא נמצאת במרכז אבל לא סואנת מדי. היא קרובה לתל אביב, קרובה למרכזי תעסוקה מגוונים והתחבורה הציבורית שבה טובה. כשרוכשים דירה בחולון, מקבלים בית שנוח להגיע אליו וממנו, אפילו בתחבורה ציבורית. אגב, תוספת תחבורה ציבורית ורכבות צפויים לשדרג אותה עוד יותר, בתקופה הקרובה. 

  1. לא הכי זול, ממש לא מאוד יקר 

נדל"ן בחולון הוא לא הכי זול, זו עובדה. אבל ביחס למיקום, ביחס לתשתיות העירוניות, ביחס לאיכות מערכת החינוך בעיר וההשקעה בתשתיות, זה בהחלט לא מקום שיקר לגור בו. למחפשים דירה במחיר סביר, יש לא מעט אפשרויות וניתן לראות זאת בקלות בפרסומי המתווכים ובלוחות השונים. 

  1. כל סוגי הדירות בעיר אחת  

פריחת הנדל"ן של השנים האחרונות לא פסחה על חולון. בעיר זו תוכלו למצוא מגוון עצום של דירות למכירה, ממש בימים אלה. לא משנה איזו דירה נחוצה לכם, חדשה, יד שניה, 5 חדרים, 4 או 3 חדרים, עם קצת רצון גם תמצאו. 

  1. ביקוש להשכרה שעובד לטובת המשקיעים 

נסיים עם העובדה שבחולון יש שוק לא קטן של ביקוש להשכרה. כלומר, דירה להשקעה בעיר גם היא פתרון מצוין.