כמה שווה דירתך

כמה שווה דירתך

מחירי הדירות בישראל רק הולכים ועולים אך לא תמיד אנו מצליחים לדעת בוודאות מהו הערך של הדירה שלנו. במידה ואתם עומדים בפני מכירה של דירה ורכישת דירה חדשה חשוב תחילה לאמוד את ערך השירה שלכם על מנת שתוכלו למכור אותה ברווח הגבוה ביותר. הדרך הנכונה ביותר להבין כמה שווה דירתך היא כמובן על ידי עזרתו של שמאי מקרקעין אשר יבחן את הדירה באופן מדויק ויעזור לכם להחליט מהו הסכום המקסימלי בו תוכלו למכור אותה.

שמאי מקרקעין

אם אתם עומדים בפני מעבר דירה זה בדיוק הזמן הנכון להתקשר לשמאי. כיום ניתן לבחור שמאי באחת משתי דרכים עיקריות- דרך הבנק או באופן פרטי. במרבית הפעמים מומלץ לבחור בשמאי פרטי אשר יהיה מחויב אך ורק לכם ויבצע את תהליך השמאות בצורה מדויקת.

תהליך השמאות נעשה על ידי שמאי מקצועי הרום בלשכת השמאות של ישראל. השמאי יגיע אל ביתכם, יבחן את המבנה עצמו שלא קיימות בו כל בעיות למיניהן, שאין כל בנייה שנעשתה ללא היתר וכי הבית הינו כשורה. לאחר מכן השמאי יבחן האם לבית יש את כל האישורים להם הוא זקוק, מהו האזור בו הבית נמצא ועוד. לאחר בחינה מקיפה השמאי יוכל לתת לכם הערכה ברורה של שווי הדירה שברשותכם.

בחירת שמאי

מכירת הדירה שלנו אינה דבר של מה בכך. כיוון שמדובר בתחום אשר עתיד להשפיע על חיינו באופן משמעותי חשוב מאוד שנבחר בשמאי איכותי ומקצועי אשר יבצע את עבודתו בצורה הטובה ביותר. אף אחד מאתנו לא רוצה לגלות כי איבד כסף רב בתהליך מכירת הדירה ולכן חשוב לבחור בבעל מקצוע אשר יבצע עבורנו עבודה ברמה הטובה ביותר. אם גם אתם עומדים בפני מעבר דירה זה בדיוק הזמן לגלות כמה שווה דירתכם.