האם מומלץ לשכור דירת נופש בבית מלון?

האם מומלץ לשכור דירת נופש בבית מלון?

עם יד על הלב, כמה אנשים אוהבים לצאת לחופשות ארוכות ולא להרגיש בבית למרות כל הפינוקים שמחכים לכם בבית המלון? יש אנשים שיוצאים לחופשה ורק מחכים לחזור למרות שהנופים מדהימים, השקיעות מרגיעות ואקזוטיות והחדרים מפנקים כמו המיטה הנהדרת שמרדימה אתכם אוטומטית. התחושה היא שככל שהישראלים נוסעים ברחבי העולם, הולכת ומתפתחת נטייה להעדיף דירות נופש מפנקות על פני חדרים שמכריחים אתכם ללכת לחדר האוכל ולהיות עם כולם. אין לפעמים חלופה למבנים הגדולים של בתי מלון, אבל היום יש אפשרויות נופש אחרות שאחת מהן היא שכירת דירת נופש במלון גדול ומאובזר, כשאתם יכולים לבחור בדיוק לאן ללכת, מתי לרדת למטה, במה להשתמש ובעיקר – לבשל ולאכול בדירה.

מה צריך לדעת על דירות נופש?

האפשרות של דירת נופש במלון ייעודי לכך פותחת לפניכם את טווח הזמן, וכיום כבר אין  צורך להסתפק רק בכמה ימים. יש אפשרות לשכור דירות נופש לטווח ארוך או קצר ולבוא אליהן בחבורות ובמשפחות גדולות. זאת האפשרות הטובה ביותר למי שאוהב לנפוש בחבורות ולא רוצה להתפזר על פני כמה קומות במלון. כעת אפשר לשהות בדירה אחת בנוחות, להיות עם כל המשפחה והחברים בטווח ראייה ולעבור אתם יחד את כל הכיף. זה מצוין למי שאוהב לנפוש בגלל החבר'ה ולא לעשות את זה לבד ללא המשפחה.

היתרונות הגדולים של דירות נופש

אם אתם מאלה שאוהבים לאכול כמו שאתם רגילים ולא מתפשרים על הבישולים שלכם, דירות נופש הן הזדמנות מצוינת ליהנות מבישולי חופשה מפנקים לכל המשפחה והחברים. כל הדירות מאובזרות ומאפשרות מחיה מלאה והכנות בדירה, כולל הבאת קניות מזון ובישול שם. כמו כן, אם יתחשק לכם דווקא לרדת באותו יום לחדר האוכל או לצאת למסעדות או ליהנות משירותים ייחודיים שיש בבניין המלון, כמו שירותי כביסה וגיהוץ, חדר כושר ושיעורים שונים, לאונג' נינוח בלובי, סאונה וטיפולים שונים, זה בדיוק הזמן ליהנות מהם, בלי לחץ, בלי התחייבויות. הכל נעשה בקצב שלכם ולפי ההעדפות שלכם.

אז איך זה שונה מדירת נופש אחרת?

דירת נופש במלון היא בדיוק זה – היא נהנית גם מהפרטיות והאינטימיות של דירת נופש וגם משירותי מלון. בעוד שדירת נופש רגילה נמצאת בשכונת מגורים רגילה, שם אתם צריכים ללכת לכל מקום אחר כדי ליהנות מאותם שירותים שנמצאים לכם במקובץ בבניין המלון. במלון דירות נופש אתם לא חייבים לצאת בכלל מהמתחם, אלא אם כן יש לכם חשק לטייל באזור ולצאת למסעדות ולמועדונים וברים. הנוחות של הריכוז במקום אחד הוא בדרך כלל היתרון הכי גדול משום שאז יש לכם הכל בהישג יד ולא צריך לבזבז זמן. נוסף על כך, בדירות נופש כאלה אין לכם הגבלת זמן ואתם יכולים לבוא לזמן רב כדי ליהנות מחופשה ממש ארוכה. במלון דירות נופש אתם מרכיבים למעשה את החופשה שלכם במינון שנכון לכם ויכולים להיות גם במלון עם כולם וגם עם עצמכם בדירה בלבד. כך שבסופו של דבר החופשה נוחה הרבה יותר לתכנון.