שיש למטבח יוקרתי – 5 אפשרויות מעניינות

שיש למטבח יוקרתי – 5 אפשרויות מעניינות

מעוניינים למצוא שיש למטבח יוקרתי שיהפוך את הבית שלכם להרבה יותר מיוחד ומעניין מבחינה עיצובית ופונקציונלית? במאמר הבא נציג לפניכם 5 אפשרויות מעניינות של שיש שיוכלו להפוך את הבית שלכם להרבה יותר מרשים.

שיש פורצלן – תמיד נחשב מצטיין

בין שלל סוגים שונים של שיש למטבח יוקרתי ניתן לומר כי הפורצלן נחשב לא טבעי אך מאוד יוקרתי ומרשים מבחינת המראה שלו וכזה שרמת העמידות שלו לחום ושריטות היא יוצאת מגדר הרגיל. בוודאות מדובר בבחירה מעולה לבית שלכם.

שיש דקטון – סינטטי אך מרשים

מאופיין ברמת עמידות גבוהה לחום וחוזק יוצא דופן. שיש לא טבעי אך מגיע בעיצובים מרשימים ומודרניים למדי. כמו כן, השיש לא מכיל נקבוביות כך שלא צריך לחשוש מחדירה של נוזלים ושחיקה שלו לאורך השנים. זוהי בחירה מעולה עבור כל בית.

קוריאן – עשוי פולימר אקרילי

שיש גמיש מאוד מבחינה עיצובית ומגיע במגוון עצום של צבעים ודגמים. כמו כן, הוא בעל עמידות מרשימה וניתן לשלב אותו בכל מקום במטבח, החל מהכיור ועד השיש. כמו כן, השיש נוח לניקוי ומוצע במחירים נוחים יחסית ביחס לאופציות אחרות.

שיש אבן קיסר – שיש ישראלי מעולה

אם תרצו ללכת על שיש למטבח יוקרתי בייצור מקומי, שיש אבן קיסר יהיה בחירה מעולה. ניתן למצוא אותו במבחר עצום של דגמים שונים. יתרון גדול נוסף זו העובדה כי השיש נוצר תוך כדי התאמה לכיורים של החברה, כך שתוכלו לעצב את המטבח שלכם בשלמות.

שילוב של מספר סוגי שיש שונים

אם אתם מעוניינים להיות נועזים בכל הנוגע לעיצוב המטבח שלכם, תוכלו לבחור באופציה לשלב מספר סוגים שונים של שיש. בדרך זו יתאפשר לכם להפוך את ביתכם להרבה יותר מיוחד ומעניין מבחינה עיצובית.