מתי צריך עורך דין פינוי בינוי?

מתי צריך עורך דין פינוי בינוי?

בשנים האחרונות מהפכת הפינוי בינוי צוברת תאוצה. ישנם אזורים רבים בארץ שהולכים ומתיישנים ופינוי בינוי היא עסקה שאמורה להיות משתלמת לשני הצדדים.

אז למי שלא יודע, פינוי בינוי היא שיטה לחידוש שכונות ובניינים ישנים. הקבלן מקבל את השטח "בחינם" כאשר הוא מבטיח לכל דייר דירה חדשה עם תוספות כל שהן. זה יכול להיות חדר נוסף או רמה גבוהה יותר.

הקבלן בונה לגובה ואת הדירות הנותרות הוא מוכר וכך הוא מרוויח מהבנייה. אלא, שכמובן, כמו בכל עסק, כל אחד מושך לצד שלו. הדיירים רוצים לקבל כמה שיותר, מצד שני, הקבלן גם מושך לכיוון שלו ורוצה לתת כמה שפחות כדי להרוויח כמה שיותר מהפרויקט.

בדיוק בשביל זה צריך עורך דין פינוי בינוי. אז איך בוחרים עורך דין פינוי בינוי? מתי צריך אותו? ומה הוא חייב לדעת? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

עורך דין פינוי בינוי:

עורך דין פינוי בינוי הוא עורך דין שמתמחה בפינוי בינוי. חשוב להדגיש את הנקודה הזו כי ישנם עורכי דין מקרקעין שאמנם מכירים את התחום, אולם בפועל הם מתעסקים יותר עם תמ"א 38 וצורות אחרות של חידוש הבניינים והשכונות.

חשוב לוודא שעורך הדין שלכם מכיר היטב דווקא את תחום הפינוי בנוי. מילה על פינוי בינוי. חשוב לדעת שזהו תהליך ארוך. תהליך שיכול לקחת מעל 10 שנים. למה? משום שישנם קשיי בירוקרטיה וגם, עד שסוגרים את העסקה מול היזם והקבלן, הנשמה יכולה לצאת פעמיים.

בנוסף, חשוב לוודא שהעורך דין מייצג את האינטרסים של הדיירים והוא בעצמו מבין בנדל"ן. כך הוא גם יוכל להסביר לכם מה אתם יכולים להשיג מהיזם וכמה הדירה שלכם באמת שווה לאותו יזם.