מתי נצטרך להשתמש במחיצות ניידות?

מתי נצטרך להשתמש במחיצות ניידות?

מחיצות ניידות הן פתרון מעולה לבית הכנסת ששבת אחת צריך עזרת נשים גדולה יותר ושבת אחת לא צריך עזרת נשים בכלל.

מה שקורה ברוב בתי הכנסיות בהן יש עזרת נשים קבועה שבשבתות שיש אירועים בבית הכנסת נוצר חוסר מקום משמעותי בעזרת הנשים שלרוב היא יותר קטנה מעזרת הגברים משום שהנשים מגיעות פחות באופן קבוע להתפלל בבית הכנסת.

בנוסף, חלק מהציבור לא אוהב כל כך את הרעיון של המחיצה בין עזרת הגברים לנשים ולכן, הם מעוניינים במחיצות ניידות נמוכות וכך כולם מתפללים יחד.

אז מתי נצטרך להשתמש במחיצות ניידות? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

מחיצות ניידות:

מחיצות ניידות הן הפתרון עבור אירועים שנערכים בבית הכנסת. איך זה פותר את הבעיה? פשוט מאוד. אם בית הכנסת הולך לאכלס בשבת 20 נשים נוספות או משהו כמו המספר הזה ניתן להזיז את המחיצות ולהוסיף מקומות, להקטין קצת את עזרת הגברים וכך ליצור מקום לכולם ברווח.

בנוסף, ישנם משפחות שמקפידות על הפרדה בזמן הסעודות, לרוב, מהציבור החרדי החסידי. במקרים כאלו כל אולם של בית כנסת צריך להחזיק סט של מחיצות ניידות כדי ליצור הפרדה בזמן האוכל.

בנוסף, אם יש בבית הכנסת שלכם אולם שנערכים בו כנסים מפעם לפעם, המחיצות במקרה כזה זה מוצר בסיסי שכן הנשים גם רוצות להשתתף בהרצאות ועל ידי מחיצה זה מתאפשר.

גם אירועים שנערכים באולם של בית הכנסת יצריכו מחיצות ניידות ולסדר את המחיצות לפי הגודל של עזרת הגברים והגודל של עזרת הנשים.

לסיכום וסיום, מחיצות ניידות הן פתרון מעולה עבור שבתות חתן, אירועים שנערכים בדרך כלל באולם של בית הכנסת ומצריכים הפרדה מותאמת אישית.

מוזמנים להכנס לאתר שלנו – https://furniture.lavi.co.il/.