איך לשלם שכר דירה בכרטיס אשראי?

איך לשלם שכר דירה בכרטיס אשראי?

אף על פי שאנחנו נמצאים בעידן שבו הטכנולוגיה הפיננסית מתקדמת במיוחד, יש תחום פעילות אחד במשק הישראלי שבו הקדמה עדיין לא הגיע למצב שיא ההצלחה שלה. אנחנו כמובן מדברים על עולם השכירויות של נכסי נדל"ן לטובת מגורים, שם במרבית העסקאות, צורת התשלום המקובלת עדיין מבוססת על פנקסי צ'קים. העבודה עם צ'קים יכולה להיות מאוד בעייתית, הן לשוכר והן למשכיר, ואפילו להגיע עד לרמה של מחלוקות משפטיות מורכבות במיוחד. ועל כן, השאלה המתבקשת מבחינתם של רבים היא איך אפשר לבצע תשלום שכירות בכרטיס אשראי, בצורה הנגישה והנוחה ביותר שאפשר למצוא?

תשלום שכירות בכרטיס אשראי – מה חשוב לדעת

רגע לפני שאתם מבצעים תשלום שכירות בכרטיס אשראי מומלץ לזכור ש:

  1. תשלום שכירות בכרטיס אשראי היא פעולה שאתם צריכים לבצע אל מול חברת האשראי שלכם ולבחון את התנאים לקיומה של הפעולה, גם אל מול הבנק וגם אל מול המשכיר.
  2. העברת התשלום מתבצעת בצורה אוטומטית, כך שאתם חייבים לבצע הגדרות ראשוניות מדויקות של סכומי התשלומים ושל מועדי התשלומים. ולא, כל שינוי עלול לגרור תשלומים נוספים לחברות נותנות השירותים.
  3. אם זו היא שכירות לטווח קצר, חשוב להגביל את תקופת העברת התשלומים, אחרת תשלמו על נכס שאתם לא גרים בו ויהיה קשה מאוד לקבל את כספכם בחזרה ללא תהליכים בירוקרטים מעייפים.

תכנון והקפדה על כל הפרטים – ייצרו תנאי תשלום נוחים

אמנם הבקשה לבצע תשלום שכירות בכרטיס אשראי היא אופציה נוחה גם לבעלי הנכס וגם למשכיר, אך יחד עם זאת חשוב לבחון גם את הפרטים הקטנים של הפעולה. לפני שאתם מבצעים את הגדרת התשלום, בדקו את מסגרת האשראי ואת עלויות עמלות השירותים, כמו גם את האפשרות לבצע הגבלה של סוכם ההעברה החודשי על ידי חברת האשראי. הפרטים הללו יבטיחו שאתם אכן מממשים את האפשרות שעומדת לרשותכם, אבל גם שומרים על מסגרת מספקת לכל שאר צרכי החיים שלכם ומונעים תקלות אפשריות לאורך הדרך אל מול בעל הנכס ואל מול חברת האשראי.