חפצי נוי עתיקים – לחזור אחורה בזמן

חפצי נוי עתיקים – לחזור אחורה בזמן

נסו לדמיין לכמה שניות בודדות את עצמכם יושבים בסלון של סבא וסבתא שלכם. נוסטלגיה שוודאי אי אפשר להסביר במילים.

פרט לריח של המאכלים האהובים עליכם, נסו לדמיין את האווירה, את הדרך שבה הבית מעוצב – איזה פריטים אתם זוכרים משם? שעון מטוטלת ישן, טלפון מחוגים, רדיו ענק כזה של פעם, פטיפון, כלי כסף שסבתא קיבלה מסבתא שלה. אותם פריטים או חפצי נוי עתיקים נמכרים עתה בחנויות יד שנייה, פריטים שכמעט ולא ניתן להשיג היום אלא בחנויות ובשווקים מהסוג הזה. זו ההזדמנות שלכם לבחור פריט ייחודי שיחזיר אתכם לאותם רגעים קסומים.

 

פורצלן, קריסטל זוכרים אותם?

בובות החרסינה עומדות להן לראווה בחנויות, במסעדות ובתי קפה עם מאפיינים עתיקים של וינטג׳. לראשונה היו אלה הסינים שייצרו כלים ופריטים אומנותיים מפורצלן, מסורת שהפכה לאהבה עבור רבים מאיתנו שהחלו לאסוף בובות פורצלן מכל מקום בעולם. לצערנו, התופעה קצת נעלמה מהעולם וזו ההזדמנות שלכם להחזירה.

 

במחסן – חנות רהיטים וחפצי נוי יד שנייה, כן כאלה שהיו אצל הסבים והסבתות של כולנו בבית, מוכרים במחיר אטרקטיבי בובות ופסלים יפהפיפיים עשויים פורצלן איכותי. אם החלטתם ללכת על בית בעיצוב מודרני חדשני עם קווים נקיים וחסר לכם בתוך כל הניקיון הזה קצת אווירה של נוסטלגיה, חפצי נוי ואביזרים עתיקים יכולים להשתלב באופן ייחודי במטבח או בסלון שלכם. תוכלו לבחור בין כדים מעוצבים דקורטיים שישמשו אתכם לנוי או לאירוח, כלי פורצלן מהממים להגשת פיצוחים, צלחות דקורטיביות לתלייה על הקיר ועוד. נסו לדמיין רגע את פינת האוכל המודרנית שלכם ובמרכזה כד קריסטל יפהפה עמוס בפרחי עונה צבעוניים… מראה מרהיב. כדים בהחלט עשויים לשנות או לשבור ברגע אחד מראה קר ולהוסיף עיצוב אחר לחלל. אנו ממליצים לכם להיכנס לאתר האינטרנט של המחסן או לגשת למושב אודים שם החנות ממוקמת ולהתרשם ממבחר של פיסים, חפצי נוי עתיקים, פסלים, ציורים ורהיטים במחירי יד שנייה שפשוט הופכים כל חלל למשהו אחר.

 

איזה עוד חפצי נוי תוכלו לרכוש במחסן?

למרות שמדובר בחפצי נוי ופריטים מיוחדים (מכל פריט יש דגם אחד ויחיד), המבחר שלנו הוא יחסית גדול, לכן כמעט כל אחד יכול למצוא את עצמו בחנות שלנו. קופסאות תכשיטים מהממות, מימייה עבודת יד בסגנון של אינדיאנים, מעמד למראה, פסלים של פילים ושאר בעלי חיים, פסלים מאפריקה, מסיכות ורדיו עתיק הכי וינטג׳ שיש הם רק חלק ממה שאנו מציעים לאוהבי העתיקות ומוצרי יד שנייה.

למידע נוסף על אביזרים לבית ליחצו כאן.