חברת MSN נדל"ן מוכרת למשקיעים דירות שני חדרים להשקעה בעפולה

חברת MSN נדל"ן מוכרת למשקיעים דירות שני חדרים להשקעה בעפולה

חברת MSN נדל"ן מעלה בפני משקיעי הנדל"ן הישראלים הזדמנות השקעה שקשה להישאר אליה אדישים – דירות בנות שני חדרים במתחם שייבנה לסטודנטים במיקום מרכזי בעיר עפולה.

המיקום המדויק הוא בצומת הרחובות אבן גבירול והנרייטה סולד בשכונת גבעת המורה העפולאית. הבניין יקום בסמוך לתחנת הרכבת החדשה ויאפשר התניידות נוחה למוסדות ההשכלה הגבוהה השונים. עם הבניין ייבנו גם שני מגרשי חנייה לנוחיות הדיירים.

שמו של הפרויקט, כפי שנתנו לו היזמים הינו UNIVERCITY. מדובר בבניין ובו 99 דירות שמתפרסות על פני 3 קומות (33 דירות בכל קומה). אל העיר עפולה והמכללות המקיפות אותה נוהרים מדי שנה אלפי סטודנטים ללימודי השכלה גבוהה וזהו בדיוק קהל היעד אליו מכוון הפרויקט שיזם גיל מולכו, מנכ"ל חברת MSN ייזום ושיווק נדל"ן.

שטח ממוצע לדירה בפרויקט יעמוד על 25 מ"ר ותינתן לכל משקיע אפשרות לבחור את עיצוב אחד מבין חמישה עיצובים אפשריים לדירה שהוא רוכש.

העיר עפולה נמצאת בצמיחה ומונה כיום למעלה מ-45,000 תושבים, אך מורגש בעיר המחסור בדירות קטנות לצורכי שכירות. הסטודנטים שלומדים בעיר ובסביבתה התלוננו פעמים רבות על כך שהדירות היחידות שמוצעות להשכרה בעיר הן דירות 3 חדרים ומעלה. MSN החליטה להרים את הכפפה וליזום פרויקט ייחודי שצפוי לשפר מאד את חיי הסטודנטים בעיר.

למשקיעים מציאה החברה תנאים די אטרקטיביים יש להודות. הבניין, אותו מוכרת החברה ע"י ארגון קבוצת רכישה, יתוחזק וינוהל על ידי חברת אחזקות ייעודית שמעבר לתפקידי ניקיון ותחזוקה רגילים תהיה אחראית לאתר שוכרים עבור המשקיעים ולאסוף מהם את דמי השכירות החודשיים, דבר שצפוי להקל מאד על בעלי הדירות בפרויקט.

בנוסף מציעה MSN תנאי מימון נוחים שמאפשרים גם לבעלי הון עצמי של בסביבות 100,000 ₪ בלבד להשקיע בפרויקט היוקרתי.

עוד חשוב לציין כי לפרויקט של MSN בעפולה יש היתר בנייה מאושר.

לסיכום, אם יש לכם את ההון העצמי הדרוש, כדאי לבחון לעומק את אפשרות ההשקעה בפרויקט UNIVERCITY, משום שכמו ששוק הנדל"ן בישראל עובד היום, דירה שמחירה כיום עומד על 270,000 שקלים עשויה להכפיל את ערכה בתוך פחות משנה.

לסיקור הפרויקט באתר כלכליסט לחצו כאן