ריצוף פורצלן – למה הוא מתאים

ריצוף פורצלן – למה הוא מתאים

ריצוף פורצלן הוא אחד מסוגי הריצוף המבוקשים ביותר והוא דווקא ישראלי. מה הופך אותו לכל כך אטרקטיבי? ובכן, השילוב בין מראה מותאם אישית, עמידות יוצאת דופן ומחיר נוח, יצרו ביקוש לא פחות ממטורף לסוג האבן הזה ואין כנראה חברה לחיפויי בנייה שלא עובדת עם סוג הריצוף הזה ובכמויות.

איך הפך ריצוף הפורצלן לחזק כל כך כאשר בסך הכול מדובר בקרמיקה? ובכן, הסוד הוא בתהליך הייצור. במקום להכין את הקרמיקה כמו שמכינים קרמיקה, בתהליך הייצור של הפורצלן מכניסים צבע ומתיכים את כל המרכיבים בחום של מעל 1200 מעלו. הצבע שמתייבש מייצר צפיפות גבוהה מאוד והופך את האבן לאחת האטומות ביותר במזרח התיכון, ובמובן חיובי. 

אז למה מתאים ריצוף פורצלן של מילסטון? מה תוכלו להשיג בעזרתו? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

ריצוף פורצלן – למה הוא מתאים?

ריצוף פורצלן מתאים למגוון רחב של מטרות ולמעשה אתם יכולים לפגוש אותו בכל צורך שלכם. החל מריצוף וכלה בחיפויים.

כפי שאמרנו, מה שמייחד את הפורצלן הוא העמידות שלו אולם לא רק. הוא מציע מגוון עצום של סגנונות, כחלק מתהליך הייצור ניתן לשחק בסגנון שלו ואפילו לקבל צבע מותאם אישית. כך יוצרים אריחים גדולים עם ציורים מוטבעים עליהם. 

ניתן גם לקבל חתיכות גדולות כדי ליצור כמה שפחות חיתוכים בין האריחים כדי לקבל מראה אחיד. אמנם, חשוב לציין שהפורצלן היא לא אבן הכי יוקרתית וברשימת היוקרתיים יש הרבה יותר ממנה כמו למשל סוגי שיש, אולם היא מהווה פתרון מעולה לעמידות ותקציב נוח שלא ישאיר אתכם עם חור בכיס.לסיכום וסיום, ריצוף פורצלן יכול להיות בחירה מעולה עבורכם לבית ולכל מטרה כאשר אתם יכולים לבחור סגנון מותאם בדיוק בשבילכם בלחיצה כאן.