כיצד מבצעים הדברת פרעושים

כיצד מבצעים הדברת פרעושים

פרעושים יכולים להיות מטרד וסבל מאין כמוהו כאשר לא תופסים אותם בזמן הנכון. הם מציקים לכם ולחיות המחמד שלכם. הסבל ניכר וגלוי לעין.

מה שמעניין זה שגם דרך ההדברה שלהם לא פשוטה בכלל. מדובר בהדברה ירוקה שכוללת כמה שלבים משמעותיים כדי להבטיח שהם לא יחזרו. אתם גם אמורים לעקוב אחרי חיית המחמד שלכם ולוודא שהיא לא סופחת אליה שוב פרעושים.

אז איך בעצם אתם יכולים לזהות פרעושים בבית שלכם? איך תמגרו את המטרד הזה מהבית במינימום זמן ומאמץ? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

כיצד מבצעים הדברת פרעושים?

אם יש לכם כלב, למשל, אתם רואים שהוא מגרד את עצמו שוב ושוב, יש חשש סביר שפרעוש צמא דם נתלה עליו. הקושי הגדול הוא בגלל שמאוד קשה לשלוט על התנועות של הכלב שלכם. מספיק שהוצאתם אותו לגינת כלבים, הוא שיחק עם חברים ומישהו העביר לו מתנה. פרעוש קטן ואכזרי. זה כמעט בלתי נשלט.

אם אתם עורכים בדיקה על בסיס יום יומי לכלב כדי לוודא שהוא לא ספח אליו חברים מהגינה, יש לכם סיכוי לעלות על זה בשלב מוקדם, אולם זה דורש מאמץ והשקעה מצידכם.

בכל אופן, הסממן לכך שיש לכם פרעושים בבית הוא כמובן העקיצות שאתם חווים. הפרעושים הם בעצם מוצצי דם ולכן הם אוהבים להיצמד לחייה ולשאוב ממנה דם. ניתן לזהות את זה במהירות על ידי גירודים חוזרים ונשנים מצד הכלב או החתול, אבל גם אתם יכולים לסבול מעקיצות.

זהו השלב שהגיע הזמן לטפל במטרד. הטיפול כולל הסרה של הפרעושים הקיימים על ידי חומר ריסוס חזק שמשמיד אותם. הוא כולל גם טיפול בכלב שלכם באמצעים שונים כדי להסיר ממנו את הפרעושים וטיפול משלים להרוג את הזחלים ולדאוג שהביצים לא יבקעו.

לחצו כאן לקריאה נוספת על הדברת פרעושים.