עיצוב דירות קבלן – פותחים דף חלק!

עיצוב דירות קבלן – פותחים דף חלק!

רכישת דירה מקבלן מאפשרת לקונים לעצב אותה כרצונם. רוצים לדעת יותר על עיצוב דירות קבלן? הגעתם למקום הנכון!

ההגדרה של דירת קבלן

דירת קבלן היא דירה, אשר אתם הדיירים הראשונים בה ושנרכשה מהקבלן עצמו. היא יכולה להיות דירה מפרויקט מגורים חדש, או דירה חדשה מפרויקט תמ"א 38 או פינוי בינוי. כיום, דירות כאלו הן מהנמכרות ביותר בשוק הנדל"ן בארץ בשל הבנייה המאסיבית בשנים האחרונות במטרה להגדיל את היצע הדירות והורדת מחירי הנדל"ן.

תזמון

התזמון המושלם לעיצוב דירות קבלן הוא ברגע שבו החלטתם לרכוש את הדירה, או ברגע שהיא מוכנה. כמובן, גם בשלבים מאוחרים יותר זה עדיין חשוב, אך קל יותר מוקדם ככל האפשר. הסיבה לכך היא, שכאשר הדירה היא עירומה, ניתן להביא אליה מעצב פנים, אשר יוכל לראות את כל שטח הדירה והפוטנציאל הגלום בה. עיצוב דירות קבלן כבר מתחילת הדרך הוא יעיל יותר מאשר בהמשכה.

עיצוב עצמי

לאחר רכישת דירה מקבלן, כאשר ההוצאות על הדירה עצמה הינן גבוהות יותר משרובנו מסוגלים לעמוד בהן, רוב האנשים מתקשים לחשוב על הוצאות נוספות כגון הוצאה על עיצוב הדירה. היות שכך, ישנם אנשים שבוחרים לעצב את דירותיהם בעצמם וכך לחסוך עלויות. אפשרות זו, יכולה להתאים לאנשים מסוימים, אך הם מוותרים על היתרונות הרבים שבקבלת עזרה מאנשי מקצוע, אשר יפורטו מיד.

יתרונות העזרה

קבלת עזרה מאנשי מקצוע יכולה להוריד מרוכשי הדירה דאגות רבות כגון אמינות נותני שירות כמו נגר, אינסטלטור וכדומה. כמו כן, אנשי מקצוע ותיקים ומנוסים, יודעים לראות את התמונה הכוללת ולתת טיפים לייעול העבודה וגם שימוש נכון יותר בשטח הדירה.

עיצוב דירות קבלן הוא פרויקט גדול במיוחד עקב העובדה, שיש להתחיל הכל מחדש. כלומר כל נושא הנגרות, הכולל מטבח, ארונות אמבט, ארונות בגדים ורהיטים שונים כגון סלון, פינת אוכל חדר השינה וכך הלאה. כך גם לגבי פריטי נוי שונים כגון תמונות, פסלים וכדומה. אסור לשכוח גם את עיצוב חדרי הרחצה, כלומר אסלות וכיורים וכל הפרטים הקטנים.