דירות להשקעה בפולין

דירות להשקעה בפולין

אחד מיעדי ההשקעה החשובים ביותר באירופה היא פולין. וורשה וקראקוב ידועים בדירות להשקעה מהזולים ביותר באירופה כך שאם אתם רוצים להרוויח המון ולהשקיע פחות באמצעות השקעות נדל"ן בחו"ל, פולין היא היעד המתאים ביותר מבחינה זו.

דירות להשקעה בפולין

זרים רבים כל העולם רוכשים נכסים בפולין, וסומכים על שיעור תשואה גבוה על השקעתם. מי שקנה ​​דירות באזורי פיתוח חדשים בוורשה וקראקוב כבר הרוויח הרבה מאוד כסף. מאז הצטרפות פולין לאיחוד האירופי, מחיר הדירות החדשות במרכז וורשה עלה בכ- 50%.

יתרונות השכרת נכסים בפולין

בפולין, אנשים רשאים להחזיק בקרקעות ובדירות כנכסים חופשיים. דירה עשויה להוות נכס נפרד משאר הבניין ועשויה להיות בבעלות, במכירה ובירושה. 

אם בבעלותכם דירה בפולין, בבעלותכם גם חלק בלתי ניתן לחלוקה בשטחים המשותפים ובאדמה שעליה ממוקם הבניין. לכל דירה יש טאבו ומשכנתא נפרדת, אותה מנהל בית המשפט המקומי בו נרשמתם.

השקעה בטוחה

דירה להשקעה בפולין היא דרך מעולה לשיפור מאזן הכספים שלכם. לכן, לפני שנכנסים לפרטי הנדל"ן, בואו נחשוב על התמונה הכלכלית הכוללת שלכם. בסופו של דבר רוב המשקיעים החדשים רוצים להגיע לעצמאות כלכלית.

השקעה בנדל"ן, מאפשרת לכם להגיע בזמן הקצר ביותר לעצמאות כלכלית ולהכנסות מבורכות נוספות שכן נדל"ן תמיד עולה, מה שאומר שכנראה שתמיד תהיה לכם את התשואה אותה אתם רוצים.

פולין ונדל"ן

אם תשאלו כל אדם שמבין בנדל"ן אירופאי, נראה שההמלצה הראשונה שהוא יאמר לכם תהיה על השקעה בפולין. הקרקעות בה זולות יותר מבכל מקום אחר ומאפשרות תשואות גבוהות יותר.

השקעה בערים קראקוב וורשה, תניב לכם רווחים גדולים ותאפשר לכם להנות מהיצע דירות רחב ועצום. זו השקעה לתווך ארוך שבטוח תשרת את האינטרסים שלכם לתווך הארוך.