החשיבות של מוצרי טיהור מים

החשיבות של מוצרי טיהור מים

כולנו תלויים במים, יש להם הרבה מאוד שימושים אך הצורך הבסיסי ביותר שלנו הוא המים לשתייה.

המים החיוניים לבריאותנו וחיינו יכולים להיות גם מקור למחלות וזיהומים בשל בקטריות, וירוסים ושאר זיהומים המגיעים אלינו באמצעות המים. חלקם של הזיהומים מוגדרים בתור טבעיים, כמו אותן הבקטריות אשר חודרות לפעמים למי השתייה. זיהומים אחרים הם יכולים להיות כתוצאה של היגיינה לקויה של מערכת המים ולהביא זיהומים חמורים יותר, מחלות כמו פוליו, חולירע ואחרות. ולא רק זיהומים ביולוגיים יש במים שלנו, גם חלודה ומתכות כבדות יכולות לחדור אל מי השתייה. אין שום ספק שיש צורך במערכת של טיהור מים. באתר של חברת מריטל תמצאו מגוון רחב של מוצרים לטיהור מים.

 

ישנם רבים החושבים שמערכות הטיהור של הרשויות המקומיות וחברת מקורות הן מספיקות. מערכות אלו בעיקר מסננות את המים מגופים זרים ומחטאות אותן באמצעות כלור. הכלרת המים היא פתרון בעייתי, מצד אחד היא מחסלת חלק מהאיומים הביולוגיים אך לא את כולם בשל כמותו הקטנה יחסית של הכלור. מצד שני הכלור עצמו הוא לא החומר הכי בריא שיש, מסיבה זו גם לא ניתן להשתמש בכמות גדולה של כלור במי השתייה. בשורה התחתונה מי השתייה שלכם עוברים סינון וחיטוי בסיסי אשר אמנם מסיר חלק גדול מהאיומים אך לא את כולם.

 

אבל בואו נדבר שוב על הכלור אותו מוסיפים למים; נראה שאף אחד לא אוהב לדבר על רעילותו של הכלור. כלור הוא חומר רעיל המגרה את מערכת הנשימה ויש לו השפעה קשה על ילדים וקשישים. כמויות גדולות של כלור יכולות לגרום לנזקים קשים, כולל בצקת בריאות. הכלור הוא עד כדי כך רעיל שהוא שימש כנשק במלחמת העולם הראשונה. החשיפה המתמשכת והיום יומית לכלור גורמת להחלשת הריאות לאורך זמן. מערכות לטיהור מים מסוגלות לספוח את הכלור שבמים.

 

לאור הסכנות הרבות ברור שיש צורך במערכות לטיהור מים. למזלנו היום הטכנולוגיה לטיהור מים זמינה בכל בית וישנם מוצרים שונים לטיהור מים. שתיית מי ברז כפי שהם אינה מומלצת. ישנם רבים הצורכים מי ברז באופן קבוע וחושבים ששום דבר לא קורה אך האמת היא שלכלור ישנן השפעות ארוכות טווח. כמו כן אינכם יודעים איזה מיקרוב מיקרוסקופי יגיע היום למי השתייה שלכם. מערכות לסינון מים הן חשובות מאוד והן האמצעי היחיד להבטיח מים נקיים בכל מצב לכם ולבני משפחותיכם. זכותכם לשתות מים נקיים, טעימים, חופשיים מחיידקים, וירוסים ומתכות כבדות.