האם הגיע הזמן לתת לעובדים שלך לנקות את המשרד בעצמם?

האם הגיע הזמן לתת לעובדים שלך לנקות את המשרד בעצמם?

אפשר בהחלט לומר ששאלה זו היא מקוממת. העובדים המגיעים למשרד, עוסקים בתחומים שונים, וניקיון המשרד איננו חלק מהם. עובדים שייאלצו לנקות את המשרד בעצמם, יביעו תסכול, לא לשם כך הגיעו לעבודה. על המשרד, הארגון, מבנה התעשייה, לשכור שירותי חברת ניקיון משרדים מומלצת, עליהם מוטלת עבודת הניקיון, ושמירה על היגיינה במקום. מה עוד שאף אחד מהעובדים לא חייב לדעת לנקות, זה כבר נשמע אבסורד.

אל מי פונים?

לא מעט חברות בארץ, עוסקות בניקוי משרדים, מבני תעשייה, מרפאות וקליניקות, אולמות תצוגה ומוסדות, ובנוסף, הם גם עוסקים בניקוי לאחר שיפוץ.

משרד נקי עושה רושם

סביר להניח שאם תורו לעובדי המשרד לנקות, המוטיבציה שלהם תרד פלאים, ואולי אף ישנם כאלה שיעדיפו להתפטר מהעבודה. לא לשם כך הם הגיעו, אלא לעסוק במקצועם. על ניקיון ואחזקה אמונים המומחים. הם מעסיקים אנשים בעלי ניסיון שיודעים את עבודתם, מבצעים את המשימה במהירות ויעילות, על מנת שעובדי המשרד יחושו בנעימים.

ניקיון וארגון המשרד, מביאים להעלאת המוטיבציה של העובדים, מסייעים לשמור על תנאי היגיינה, וככלל, כיף להגיע לעבודה בבוקר. יש בעלי משרדים שיעדיפו ניקיון בבוקר, עוד לפני שהעובדים מגיעים, ויש שיעדיפו עבודות ניקיון לאחר שהעובדים עוזבים. חברת הניקיון אחראית על הכלל.

מהן המשימות?

חברה האמונה על ניקוי משרדים, תדאג להכל. קודם כל הם ירוקנו את הפחים שלרוב עמוסים עד עייפה בניירות, ניקוי וצחצוח השירותים, שטיפת כלים, ניקוי מרצפות, ניקוי הצטברות של אבק, ניקוי כלל החדרים והחללים על ידי שטיפה. חברת הניקיון מציידת אותם במיטב המכשור וחומרי ניקיון יעילים. אז מה פתאום שהעובדים יעשו זאת? זה יוביל לירידה בתפוקת העבודה ולא מעט התנגדות ומרמור.