ייצוג משפטי בעסקאות נדלן

ייצוג משפטי בעסקאות נדלן

עסקאות נדלן הן עולם שלם בפני עצמו. ניתן למצוא כיום לא מעט עסקות נדלן כגון: עסקאות מכירות דירה, עסקאות השכרת דירה, עסקאות הנוגעות לרכישת שטח, עסקאות הנוגעות לחידוש עירוני ועוד. עורך דין מקצועי המומחה בתחום הנדלן הוא איש מקצוע שחשוב מאוד שילווה כל עסקת נדל"ן שכן, מדובר על עסקה שבדרך כלל כוללת בה השקעה כלכלית משמעותית ועל כן, בהחלט כדאי להבטיח את הזכויות שלכם בצורה הטובה ביותר בעסקאות מעין אלה.

עסקאות נדלן – מה תפקידו של העורך דין?

כאשר מדובר על ייצוג או ליווי משפטי בעסקת נדל"ן, מדובר כאמור על עורך דין העוסק בתחום הנדלן. עורך הדין המדובר מייצג על צד ששוכר את שירותיו בעסקאות שונות, על מנת לשמור על הזכויות של אותו הצד בעסקה. כך לדוגמא: אם אתם רוכשים דירה מקבלן, חשוב מאוד שתבחרו עורך דין מקצועי בתחום הנדלן אשר יעבור על החוזה בינכם לבין הקבלן ויבדוק שהכל תקין. כמו כן, עורך הדין יעניק לכם גב משפטי במידה והקבלן הפר סעיף כלשהו בחוזה. אם אתם מוכרים דירת מגורים, על מנת שתקבלו את הסכום המגיע לכם על הדירה, יש צורך לערוך חוזה בין רוכש הדירה לבינכם, כאשר עורך דין מטעמכם חייב להיות נוכח בחתימת החוזה על מנת להגן על הזכויות שלכם. גם במקרה של פרויקט חידוש עירוני כלשהו בבניין כזה או אחר, דיירי הבניין חייבים למנות להם עורך דין מטעמם שיתנהל מול היזם או הקבלן לצורך שמירה על זכויות הדיירים.

כיום ניתן למצוא לא מעט עורכי דין העוסקים בתחום הנדלן הרלוונטים עבור עסקאות נדלן שונות, אולם חשוב מאוד לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה בתחום, על מנת שיסייע לכם להגן על הזכויות שלכם בכל עסקת נדלן בצורה הטובה ביותר.