רכישת דירה מקבלן

רכישת דירה מקבלן

רוב האנשים יכולים לנהל משא ומתן פנים מול פנים עם צד אחר. עם זאת, תנאי העסקה חייבים להירשם כראוי בחוזה, כדי שהם יהיו מחייבים מבחינה משפטית. עורכי דין כמו עורך דין ודים לירן קולצ'ינסקי יכולים לנהל משא ומתן בשמכם ולוודא שהחוזה עומד בכל חוקי המדינה. 

רכישת דירה מקבלן

במדינות רבות, לרוכשים ולמוכרים יש שלושה ימים לבדוק חוזה מקרקעין לפני שהוא מחייב מבחינה משפטית אך חלק מהקונים והמוכרים אינם מודעים לכך. עורך דין צריך לדאוג שהלקוח יהיה מודע לכך, יבחן את החוזה לגבי תקלות משפטיות ויערוך שינויים הכרחיים.

חיפוש משכון לפני רכישת בית

שירות חיוני נוסף שמבצעים עורכי הדין נקרא חיפוש משכון ושיעבוד על הבית. מטרתו היא להבטיח כי הנכס נקי מכל שעבוד או פסקי דין אחרים. 

חיפוש שיעבוד הינו חיוני לעסק, זאת מכיוון שהוא מגלה האם למוכר יש זכות חוקית למכור את הנכס. אף על פי שכל אחד יכול לבצע חיפוש שיעבוד, עורך דין יוכל לעשות זאת מהר יותר וטוב יותר.

בעיות שיעבוד ברכישת דירה מקבלן

אם החיפוש אחר רכישת דירה מקבלן שאתם רוצים לקנות מגלה משהו בעייתי, עורך הדין שלכם יכול לייעץ לכם כיצד להמשיך בעסקה. נניח שחיפוש אחר שיעבוד מגלה כי על המוכרים לשלם שעבוד או פסק דין כלשהו, בית משפט לציין זאת לפני מכירת הבית. 

איפה למצוא עורך דין להסכמי רכישת בית?

ישנם מאות עורכי דין בישראל שיכולים לתת לכם מענה מקצועי ברכישת בית. תוכלו למצוא אותם ברשת ולבדוק על היתרונות והחסרונות של כל עורך דין. ברוב המקרים, מציאת עורך דין לקניית בית מקבלן היא פשוטה מאוד. ככלל, נסו לבדוק אחר ביקורות וחוות דעת על עורכי דין למטרות אלו.