חברת ניקיון משרדים ברמת גן

חברת ניקיון משרדים ברמת גן

ברמת גן יש בנייני משרדים רבים בגדלים שונים. בהתאם לגודלם, ההנהלה שלהם מתאמת את הפעילות של עובדי הניקיון על פי נוחותם. 

מהלך העבודה של חברת הניקיון 

המטרה של חברת ניקוי משרדים היא ליצור משרד נקי והיגייני שנעים מאד לעבוד בו. לכן הם מחלקים את העבודה כך שהם לא מפריעים לעובדים ועם זאת הם מנקים את כל האריחים או הפרקטים, הריהוט שקיים בחדרים, הן שולחנות וכיסאות והן ארוניות, מדפים, ספות וכל פריט אחר.

המגמה היא שלכל משרד יגיעו עובדי ניקיון קבועים שכבר מכירים את דרך ההתנהלות בו ואת העובדים וכך הם מתמרנים בין הצורך בעשיית הניקיון לבין העבודה של עובדי המשרד, כדי לא להפריע להם. כמו כן הם מנקים ביסודיות את חדרי הישיבות השונים, כדי שיהיו מצוחצחים לקראת הפגישות הבאות.

ההנהלה מבקשת בדרך כלל לבצע עבודות יזומות וחד פעמיות אחת לשבוע או אחת לחודש כמו לדוגמה ניקיון המקרר על כל מדפיו והשלכת פריטים ישנים לזבל, ניקיון של המשקופים והדלתות, התמונות שעל הקירות, מתקנים, ציוד היקפי ועוד.

העובדים מנקים היטב את החלונות בחלק הפנימי שלהם כיוון שאת החלק החיצוני אי אפשר לנקות בקומות הגבוהות ונושא זה מתבצע על ידי חברות שמתמחות בניקיון חלונות באמצעות סנפלינג.

> קראו על ניקיון משרדים במרכז עם פדנטים

השטחים הציבוריים בתוך המשרדים 

עובדי הניקיון מקפידים לנקות את כל שטחו של הלובי, דלפקי השירות והריהוט המיועד ללקוחות הממתינים וכל המחשבים והציוד ההיקפי.

מנקים ומחטאים את כל שטחו של המטבח, כלי האוכל והמכשור הקיים בו כך שתמיד כשהעובדים מגיעים אליו, הכול יהיה נקי לחלוטין.

כך מנקים ומחטאים גם את כל חדרי השירותים באופן רוחבי ויסודי למען בריאותם של העובדים והאורחים אשר מגיעים למשרדים.