מאתרי נזילות מומלצים 2020

ישנם בתים רבים, אשר נבנו או תוקנו באמצעות חומרי אינסטלציה פגומים. זה הביא לשבירת צינורות, כשלים בחיבורים ועוד. כשזה קורה, מתרחש נזק לצנרת המים. במאמר זה נסקור אחר מאתרי נזילות מומלצים כמו חברת NO-LEAK וחברות נוספות.

מאתרי נזילות מומלצים 2020

נזק לבית מגורים עקב נזקי מים ופיצוץ בצנרת, הוא כפול מזה של פריצות ושריפות ביחד. בעל בית ירצה להגן על ביתו ועל חפציו. זו הסיבה שגילוי נזילות מים חשוב. זה יכול לזהות את כל הבעיות היקרות הפוטנציאליות הנובעות מדליפת מים.

סימנים של נזילות מים

חשבון מים גבוה באופן יוצא דופן בשילוב עם קריאת מד מים, יכול להראות שיש נזילת מים בתוך הבית. זה יכול להיות המקרה גם אם יש עובש או טחב על קירות שאינם מקלחת. קירות, ריצוף ותקרות שנפולות או שהם מוכתמים או פגומים, אלה יכולים להיות סימנים של נזילת מים הזמינו את חברת הידרוצ'ק לבדיקה.

בדיקת צנרת במצלמת וידאו

ניתן להשתמש בציוד מצלמות וידיאו כדי לזהות בהצלחה בעיות ניקוז וביוב בתוך הצינור. לרוב, מדובר במצלמת אינפרא אדום המונחת בקו בניקוז האסלה, בניקוי הקיים או בפתח גג. 

הוא יכול לזהות מקומות מדויקים של סדקים, צינורות שהידרדרו, חסימות ועוד. באמצעות בדיקת צינור במצלמת וידאו, הם יכולים לזהות בעיה קטנה, כך שניתן יהיה לתקן אותה לפני שנדרשים שירותי תיקון ביוב גדולים יותר.

מהי בדיקת לחץ הידרוסטטי

זוהי בדיקת לחץ יעילה הנעשית על מערכת הביוב התברואתית של מבנה. היא יכולה לזהות כל נזילות מים העשויות להתקיים במערכת אינסטלציה תת קרקעית. 

בדיקה זו כוללת הצבת כדור בדיקה מתנפח לניקוי הביוב בקו הראשי של המבנה. לאחר שהוא מתנפח, הוא חוסם את קו הביוב הראשי. אחר כך ממלאים את מערכת הצנרת במים עד לגובה הלוח שלה. 

המים נצפים במשך כ -20 דקות. במידה ומערכת הצנרת לא תוכל לעלות לגובה הלוח, או שהמים יברחו, זו עדות לדליפת מים.

תוכלו למצוא ברשת מגוון רחב של אינסטלטורים מומחים, שיטפלו בבעיית הנצרת שלכם בבית וישפרו לכם את מערכת המים במבנה שלכם.