האם שילוט פנים במשרדים מעורר מוטיבציה?

האם שילוט פנים במשרדים מעורר מוטיבציה?

מקום העבודה מהווה עבור אנשים רבים, סוג של בית שני. אין ספק שבימינו, עובדים מבלים שעות ארוכות בתוכו ומכאן שהתחושות הפנימיות שלהם הנוצרות במהלך הזמן הרב שבו הם נמצאים במשרד, מושפעות בצורה ישירה מהמתרחש בתוכו ומהמראה שהם רואים סביבם. הצבת שילוט פנים במשרדים, שיש לו "שפה עיצובית" מסוימת, עשוי לשפר את ההרגשה של השוהים במשרד ולייצר מוטיבציה. מחקרים מראים כי ויזואליות של מקום עבודה היא בעלת חשיבות רבה למצב הרוח של העובדים עצמם, לכן אפילו שילוט משרדי נאה ומעוצב עשוי להגביר את הרצון של עובדים, למלא את תפקידם בצורה מצוינת.

מהו שילוט פנים

במשרדים גדולים ובבניינים שבהם נמצאים כמה ארגונים ועסקים יחד בו זמנית, ניתן למצוא כל מיני שלטים ובהם כיתוב, שבדרך כלל מטרתו הרשמית היא לעזור לאנשים ששוהים במתחם להתמצא בניווט בתוכו. זה יכול להיות שילוט פנים שמראה כיצד להגיע למשרד המנהל, או שלטים שמותקנים ליד השירותים או חדר האוכל ועוד. השילוט יהיה בעל עיצוב אחיד בדרך כלל, בין אם ברקע של כל שלט ושלט ובין אם באמצעות הפונט של הטקסט הכתוב על הרקע הזה.

היכן ניתן להציב את השלטים?

אין ספק ששלטים עוזרים לאנשים להתמצא במקומות העבודה, בין היתר בזכות העובדה שהם מוצבים במקומות אסטרטגיים: בדרך כלל תמצאו שילוט פנים במעברים שבהם אנשים נמצאים, כמו החיבור בין משרדים, מסדרונות ועוד. בנוסף, שילוט כזה יהיה על דלתות וכך יעזור לעובדים להבין למי שייכים המשרדים שעליהם מוצבים השלטים הללו. בנוסף לכל אלו, מנהלים יכולים להוסיף שילוט שאינו קשור למטרות הניווט במתחם, אלא כזה המכיל טקסטים מעצימים ומייצרי מוטיבציה ובהם יכולים העובדים להתבונן, במשך כל שעות יום העבודה.

כיצד זה עוזר לאווירה במקום העבודה?

אחדות במקום העבודה בכל הנוגע לעיצוב הפנים, תורמת לתחושת השייכות של העובדים. כאשר ישנה גרפיקה מסוימת המשויכת עם הארגון, התחושה הזו תתעורר בקרבם של העובדים בכל פעם שהם יביטו בשלטים הללו. ארט דיזיין מתמחה בעיצוב והתקנת שילוט פנים למשרדים ולארגונים, המבקשים להעניק מראה יוקרתי יותר למתחם העבודה ולייצר מוטיבציה מוגברת, בקרב עובדים ומנהלים כאחד.