השקעה בנדל"ן באירופה: אלה היעדים שיעניקו לכם תשואות גבוהות!

השקעה בנדל"ן באירופה: אלה היעדים שיעניקו לכם תשואות גבוהות!

אם הייתם שואלים יזמי נדל"ן, הם וודאי היו מספרים לכם שבעבר מרבית המשקיעים הישראליים לא חשבו על השקעה באירופה. אך בעשור האחרון נדמה שהשקעה בנדל"ן ביעדים אירופאיים הפכה למשתלמת, זאת הודות לעלייה באחוזי התשואה. על כך נדון במאמר שלפניכם.

דרכון אירופאי יש?

למחזיקי דרכון אירופאי יש הטבות בכל מדינות האיחוד, וחלק מן ההטבות הללו כוללות את תחום הנדל"ן, כך שאם אתם עתידים להשקיע ביעדים אירופאיים, מוטב לפצוח בתהליך להנפקת הדרכון המיוחל. צאצאיהם של מגורשי ספרד ופורטוגל יוכלו לעשות זאת באמצעות עו"ד שבקיא בתחום, כשכדאי לברר מבעוד מועד אם שם משפחתכם מופיע ברשימה שפורסמה על ידי הרשויות ובה צוינו שמות משפחה שזכאים לדרכון פורטוגלי. קחו בחשבון שהתהליך עשוי להימשך כשנתיים.

יעדים מובילים להשקעה

חשוב להבין שכל יעד באירופה יציב בפניכם תנאים שונים להשקעה, כשיש לקחת בחשבון ששיעורי המס משתנים ממדינה למדינה, וכמובן יש להתחשב במצב הפיננסי של המדינה בה אתם עתידים להשקיע. חשוב לברר את כל המידע הנחוץ לכם מראש, על מנת לוודא שההשקעה תהיה מניבה ואידיאלית.

  • פורטוגל – אחד היעדים המבוקשים להשקעות נדל"ן בקרב ישראלים, זאת בשל היצע הנכסים הרחב והמחירים שנחשבים לזולים יותר מאשר במקומות אחרים.
  • רומניה – רומניה היא בין המדינות הפופולאריות להשקעות נדל"ן של משקיעים זרים, בעיקר בשל התשואות הגבוהות ומגמת המיסים הידידותית.
  • גרמניה – גם גרמניה מהווה יעד מוביל בקרב ישראלים, הודות לריביות הנמוכות שמאפיינות חלק מן ההשקעות. כמו כן, גרמניה גדולה, ובשל כך היא מציעה לא מעט נכסים ושטחי נדל"ן נהדרים להשקעה.

סוג הנדל"ן

השקעות נדל"ן באירופה מתחלקות לכמה סוגים, כשיש מי שיעדיפו להשקיע בדירות למגורים ויש מי שיבחרו להשקיע בנדל"ן מסחרי. מוטב לברר מראש מהם היתרונות הטמונים בכל אחת מהאופציות, לרבות תנאי ההשקעה הנדרשים, ולו כדי לוודא שמדובר באפיק השקעה שמשתלם לכם. פה נעצור לציין שרצוי להעמיק את הידע בכל הנוגע להשקעות נדל"ן, להירשם לקורסים, לקרוא מאמרים עדכניים ולהאזין לפודקאסטים וראיונות, למשל "מדברים נדל"ן" הוא פודקאסט שעוסק בנושא, והוא עשוי לסייע לכם להבין את התחום.

השקעה באירופה מצריכה לא מעט עבודת שטח, זאת לצד חקירת התחום באופן יסודי, ולו כדי להצליח ולגרוף תשואות גבוהות. בהצלחה.