מהן יריעות ביטומניות?

מהן יריעות ביטומניות?

אטימה מלאה של מבנה הוא פרויקט לא קל כל כך הדרוש לו חברת עבודות בגובה. מי שלא מתמצא בענף לא מין במה המדובר, אבל כל מי שניסה פעם לאטום ולהתמודד עם רטיבות יודעו מבין כי העניין מורכב מאד. וזאת בגלל מספר סיבות. ראשית עלינו לצאת מנקודת הנחה כי איטום חיצוני נמצא חשוף תמיד לארבע רוחות השמים. מה שעלול להביא לנזקים משמעותיים. מלבד זאת יש להבין כי מים שוחקים את החומר, ועם הזמן עלולים לפגוע בשכבת האיטום. ומעבר לכך – שינויים במזג האוויר משפיעים על החומרים השונים וגורמים לכך שהאיטום שאמנם היה מושלם, אינו עונה עוד לתואר הזה…

פתרון עכשווי לאיטום הרמטי

יריעות ביטומניות אלו יריעות מיוחדות שמיוצרות במטרה לספק פתרון איטומי מתקדם ויעיל במיוחד. את היריעות הללו מביאה חברת האיטום מוכנים לפריסה. ובשטח עליה להצמיד אותם בעזרת חומר מתאים לתשתית הגג. כמו כן עליה לבצע איטום מלא של קווי התפר בין היריעות. אמנם היריעות הביטומניות הינם יריעות בעלות הצלחה מוכחת בתחום האיטום. אבל כדי להפיק מהן את התועלת הרצויה חובה ליישם אותן נכון על ידי חברת איטום קירות בסנפלינג. זה אומר לוודא היטב כי ההצמדה טובה ועמידה. כמו כן חובה להבטיח כי קווי התפר נאטמו הרמטית. רק כך ניתן להיות בטוחים כי גשמים לא יחלחלו פנימה ולא ימצאו להם את הפינה בה יש להם דרך קלה פנימה.

לבצע במקצועיות מקסימלית

לשם כך יש לאתר חברה מקצועית כמו בסיס פתרונות גובה המובילה בתחומי האיטום. כן, יש מגוון חומרים ושיטות איטום מתקדמות. התאמה מיטבית של שיטת האיטום הנכונה, כמו גם יישום יסודי של האיטום הנבחר יוכלו להוביל אתכם לתוצאה מושלמת ומשביעת רצון. לא כן כאשר העבודה חובבנית וחפוזה. שימו לב – יריעות ביטומניות מבצעים רק אצל חברה מומלצת!