סורגים מעוצבים – ביטחון ואווירה לבית

סורגים מעוצבים – ביטחון ואווירה לבית

המראה של הבית מבחוץ, הדרך שבה אנו משקיפים מפנים הבית החוצה, הביטחון האישי שלנו ושל שאר האנשים במרחב בקומות הגבוהות יותר, וכמובן הביטחון של הבית שלנו על חפצינו, נשענים לא מעט על איכות וגימור הסורגים שלנו.

סורגים מעוצבים הם המפגש בין הנוי ליעילות, הביטחון והאסתטיקה, והבחירה של אלו שרוצים לראות קצת מעבר לפונקציונאליות המובנת מאליה של פריט חיוני זה.

הטכנולוגיה הובילה אותנו לגלות סוגים שונים של חומרים, סגסוגות וצבעים, עיצובים שונים ורעיונות אינספור לאותו פריט שנדמה ממבט ראשון כי אין לו מה לתת לנו מעבר לפונקציה של ביטחון.

סורגים מעוצבים – אינספור עיצובים

כמו הרבה מאוד נושאים ומוצרים, עד שלא עולה הצורך והרצון לגוון ולהכיר את מה שיש שם בחוץ, רוב האנשים לא מודעים לעולם ומלואו של סורגים מעוצבים הקיימים בשוק המודרני.

ברזל כבד, אלומיניום ואפילו פלדה, מגוון החומרים מאפשר מגוון יצירות שונות בכל הנוגע לעיצוב ולעוצמת העמידות של הסורג.

היכולת להתאים באופן אישי את הסורג לצרכים שלכם מאפשרת ליצרן לתת מענה ייחודי ואיכותי לכל חלון, שער או מעבר, והתוצאה היא שדרוג משמעותי במראה החיצוני ובביטחון של המרחב שלכם.

ביקור קצר בקטלוג של חברה המציעה סורגים יגלה בפניכם את המגוון הרחב, שנדמה כי הוא אינסופי, של סוגי סורג שונים הכוללים, לעיתים, מנגנוני פתיחה ונעילה מתוחכמים ונוחים שהופכים את הסורג לא רק למוצר נאה בגימור מרשים, אלא גם לאביזר נוח לשימוש.

תקנים בסורגים

בעוד שבמוצרים שונים ישנה ירידה באיכות כאשר רוצים להשקיע בעיצוב, הרי שבסורגים אין תהליך שכזה, ואין כל השפעה של האחד על השני.

במילים אחרות, אותו שפע אדיר של סוגים שונים של סורגים מאפשר לכם לא רק לקבל את ההתאמה המושלמת לצרכים שלכם מבחינת גודל החלון או הפתח, עומקו, הצורה וההתאמה המושלמת של הסורג למרחב, אלא גם ברמת הביטחון שהוא מעניק, עם החומרים המצוינים ביותר העומדים בתקנים המחמירים ביותר.

תקן של סורג חלון לדוגמא אומר כי הסורג יוכל לנשוא עשרות קילוגרמים, מה שאומר כי הוא בטיחותי אף כשיושבים עליו, וכמובן עמיד בצורה מלאה מול פורצים.