כל היתרונות של מחסן גינה פנל מבודד

כל היתרונות של מחסן גינה פנל מבודד

פנל מבודד הוא חומר איכותי ביותר כיוון שמדובר בשני לוחות מחוברים, שביניהם קיימים חומרים מבודדים כמו קלקר וצמר סלעים. התהליך מיוצר במפעלים מתועשים ויש בו שימוש נרחב לאור היתרונות הרבים שלו.

הבידוד יוצא הדופן הקיים בזכות החומרים הללו הופך אותו לאחד המחסנים הנמכרים ביותר בישראל כיוון שהוא מתאים לשינויים הדרסטיים באקלים הישראלי בין החום המעיק לימים החורפיים הכוללים גשמים וסערות.

היתרונות של מחסן הבנוי מפנל מבודד 

מחסן גינה פנל מבודד שומר על רמת טמפרטורה דומה לאורך זמן ואין כל השפעה של מזג האוויר על התכולה שנמצאת בתוך המחסן. הקור בחורף אינו משפיע וכך גם החום הכבד בימי הקיץ.

עבור רבים מדובר בחומר אידאלי המגן על כל הציוד המאוחסן במחסן ולכן הוא נותר כמות שהוא. ישראלים רבים גילו את יתרונותיו של הפנל המבודד כמו איסכורית ולכן הם מעדיפים להציב אותו בגינה ולאחסן בו את כל הציוד שלהם. 

אפשר לרכוש מחסן של שטיבאי מסוג זה בהיצע נרחב של גדלים, על פי הנחיצות של כל משפחה. בניה של מחסן מפנל מבודד היא מאד מהירה ותוך פרק זמן קצר המחסן עומד בגינה. הוא בנוי מחומרים שהם ידידותיים לסביבה ולכן מסווג כחומר ירוק. מחסן מסוג זה הוא עמיד לאורך שנים רבות, אין צורך לבצע בו שום פעולות תחזוקה.

שימושים במחסן גינה מפנל מבודד

רוב המשפחות משתמשות במחסן לאחסון פריטים שאינם בשימוש יום יומי או פריטים גדולים שאינם אמורים להימצא בתוך הבית כמו אופניים, כלי עבודה לגינה, פריטים לקמפינג ועוד.

אך מכיוון שהפנלים מבודדים גם מפני רעש, המבנים הללו יכולים לשמש גם כחדרי משחקים, משרד, חדר לחוגים ורעיונות נוספים בהתאם לצורך.