דגשים לבחירת פינות אוכל

דגשים לבחירת פינות אוכל

במאמר זה נספק לכם את כל הדגשים החשובים ביותר בכל הקשור אל תהליך בחירת פינות אוכל וזאת על מנת שלא רק שלא תמצאו את עצמכם עושים טעות ובוחרים את פינת האוכל הלא מתאימה אלא גם על מנת שתוכלו לעצב את פינת האוכל בצורה מרשימה ביותר שתגרוף מחמאות מכל מי שנכנס אליה.

תכנון מקדים- קביעת מטרות

תכנון מקדים יאפשר לכם לקבוע מראש מהי התוצאה בה אתם מעוניינים. כאן תוכלו לעצב או לבחור את אותה פינת אוכל מוכנה שתתאים לכם באופן אישי הן מבחינת שימושיות והן מבחינת אסתטיות מרשימה. הדברים החשוב ביותר אותו יש להגדיר מראש הוא דפוס השימוש. כלומר, האם פינה זו תשמש אתכם באופן יומיומי או רק לאירועים מיוחדים, כמו למשל חגי ישראל וארוחות לרגל כל מיני אירועים מיוחדים הן לחברים והן למשפחה. אם מדובר על מקום שישמש את כל המשפחה באופן תדיר ואפילו יומיומי יש לקחת בחשבון שחשוב לשים את הדגש על הצד הפרקטי, כלומר שיהיה נוח לשבת בפינה זו ותוכלו לנקות אותה בקלות ומסיבה זו ההמלצה היא לבחור בשולחן עם ציפוי זכוכית או כל ציפוי יעיל אחר. אם מדובר על פינת אוכל למטרת אירוח בלבד וארוחות מיוחדות תוכלו לשים דגש על הייחוד של הפינה מבחינה סגנונית ולהזמין פינת אוכל מרשימה שעשויה מעץ מלא, פינת אוכל לבנה, נקייה ומרשימה ועוד.

סוג פינת האוכל- מודדים את השטח

כאן חשוב מאוד לקחת בחשבון את המידות של פינת האוכל וזאת על מנת לדעת מה האפשרויות מהן תוכלו לבחור. אם מדובר למשל על חלל צר וקטן קרוב לוודאי שלא תוכלו לבחור פינת אוכל עגולה אך פינה מלבנית בצבע לבן לא רק שתשתלב בחלל זה בצורה נפלאה אלא גם תעניק לו את הנגיעה הסגנונית היוקרתית אלגנטית ומרשימה ותעניק אשליה של חלל גדול ומרווח יותר. אפשרויות נוספות הן בחירת פינת אוכל מלבנית, מרובעת ואובלית.

 

טיפים נוספים

  • צבעים- חשוב לא לבחור בצבעים צעקניים מדי. יש לקחת בחשבון שפינת האוכל תשרת אתכם לאורך זמן והצבעים הבולטים והצעקניים שמהם התלהבתם היום יכולים בנקל להוות מכשול סגנוני תקופה קצרה לאחר מכן כאשר תרצו להחליף כסאות או כל דבר אחר בפינת האוכל. אקלקטיות של צבעים סולידיים ומעניינים, כמו למשל אפור, ירוק אפרפר ואפרסק אפרפר יכולים להיות פתרון אידיאלי.
  • סגנון עיצוב – יש אפשרות לבחור בסגנון עיצוב מינימליסטי הייטקיסטי ויש אפשרות לבחור בסגנון כפרי. חשוב להחליט האם אתם מעוניינים במראה חם ועתיק שמשדר ביתיות או שמא אתם מעוניינים במראה סגנוני עכשווי שעיקרו קווים נקיים. הדבר החשוב ביותר הוא להתאים את הסגנון לאופי שלכם וזאת על מנת שתיהנו מפינת האוכל שלכם ומהאווירה בה.
  • אביזרים משלימים- אם אתם מעוניינים להוסיף ייחוד לפינת האוכל תוכלו להוסיף לה כל מיני אביזרים שמשלימים את המראה בו אתם מעוניינים, כמו למשל גוף תאורה מעניין, קערה מעניינת שתעמוד על השולחן, טפט מיוחד ועוד.

 

לסיכום, הדגשים הקטנים הם אלו שיוצרים את השינויים הגדולים והם אלו שיאפשרו לכם ליהנות מפינת אוכל מרשימה שמתאימה לאופי שלכם ודפוסי השימוש של בני הבית.