דוד קצב – המומחה למשאבות מים לביוב

דוד קצב – המומחה למשאבות מים לביוב

הכירו את דוד קצב: מנכ"ל קבוצת דודי והמומחה שלכם לתחום המים והביוב. בקבוצתו של דוד קצב מגבים אתכם בכל פתרונות המים והביוב, התקנת מאגרי מי שתייה בבנייני מגורים, טיפול במשאבות ביוב של פרטיים ובניינים, שירותי ביובית ייעודיים למי שחוו סתימה בביוב, ועוד.

שנים של מצוינות

דוד קצב הוא איש מקצוע מן המעלה הראשונה בתחום הביוב ותשתיותיו. לדוד – היכולת למצוא פתרונות הן לתשתיות והן לתיקונים, לזהות תקלות מים בתוך הביוב ולגייס את עובדי חברתו לתיקונן ואף לתקן משאבות ביוב תקולות. דוד קצב מספק ללקוחותיו את כל התמיכה בצנרת הביוב שלהם ועובד גם מול ועדי בתים וחברות מנהלות בבניינים על הקמת תשתיות מים מרכזיות, חדרי משאבות, מאגרים, ועוד.

תיקונים וחיטויי מים

דוד קצב וקבוצת דודי עוסקים גם בטיפול ותחזוקת מאגרי מים: חיטוי אנטי בקטריאלי למי שתייה, החלפת מים ועוד. החברה מבצעת שירותי תיקון מסוגים שונים, החלפת מים במאגרים, איטום מאגרי מים ובריכות, וכל משימת תיקון אחרת הנדרשת לאחר הקמת התשתיות.

התאמת משאבות לכל מבנה וסביבה

בבתים פרטיים מומלץ להתקין משאבה טבולה גדולה אשר ביכולתה לספק מים לכמות גדולה של חדרים בעלי שטח גדול. בבניינים נהוג לשלב כל את המשאבות בחדרי משאבות. הן מספקות תפוקה מצוינת בעת עבודה מאומצת עם מים.  דוד קצב הנו מומחה לטיפול ברוב סוגי המשאבות: טבולות, משאבות סחרור, סילוקית לפינוי מים מקומות מינוס 1 ומטה (מקלטים וכד'), ועוד. קבוצת דודי תתקין, בהנחייתו של דוד קצב, את תשתיות הביוב של כל מבנה. החברה מספקת שירותים בזמן אמת על כל המוצרים הן עבור פרטיים והן עבור בניינים. היא גם מיישמת שירותים במוסד מכבי האש, שם היא מתקינה מאגרי מים ייעודיים.