איך בוחרים עורך דין חוזים

איך בוחרים עורך דין חוזים

אחד הצעדים הראשונים שיש לנקוט לפני כל פעולה עם גורם חוץ לטובת או כשת"פ מול בית העסק שלכם, הוא כמובן הצבת עורך דין לחוזים. אתם יכולים להתקשר עם גורמים אחרים בהסכמים וחוזים הכוללים התחייבויות בלתי צפויות.

איך בוחרים עורך דין חוזים |

לפעמים, הדבר היותר חשוב בחתימה או בעריכת הסכמים, תלוי בכלל בשאלה מי עורך ובונה אותם. הסכמים וחוזים צריכים להיעשות על ידי עורך דין מיומן כמו אדי בליטשטיין עורך דין חוזים שמכיר את כל נבחי הדינים בענייני חוזים. כך תוכלו לחסוך בעלויות בהמשך הדרך מסיבות של אי עמידה בחוזה או הפרה של חלק ממנו.

הפרות חוזה, מצידכם או מצד אחר, עלולות לגרום לבעיות חמורות או אפילו לפשיטת רגל. אז אמנם לעורך דין תצטרכו לשלם אך היעילות בעתיד, שווה את שירותו.

על חשיבות עורך דין לחוזים ולמה הוא נחוץ לקידום העסק שלכם |

איש אינו מכיר את החוק כמו עורך דין. אבל עם כל כך הרבה עורכי דין העוסקים בדיני חוזים, איך אתם יכולים לוודא שאתם מוצאים את עורך הדין הנכון?

לא משנה באיזו סוגיה משפטית אתם עומדים – בין אם מדובר בהקמת עסק חדש, יצירת תוכנית עיזבון או לקיחת חברה רשלנית לבית המשפט – בהנחייתו של עורך דין מיומן, הוא הופך את התהליך ליותר חלק ופרקטי.

איך תבחרו את עורך הדין המתאים לכם? |

לא תאמינו אבל זה דווקא די פשוט; בדיוק כמו שהייתם מחפשים רופא שיניים או מכונאי. התחילו לדבר ולברר עם חבריכם ומשפחתכם ולהבין דרכם על מיהו עורך דין טוב לעניין הספציפי שלכם. זכרו שאתם רוצים למצוא עורך דין המתמחה בתחום העניין המתאים לכם.

לדוגמה, אם אתם מחפשים לכתוב צוואה, אתם בהחלט רוצים לדבר עם עורך דין לתכנון עזבון ולא עם עורך דין לקניין רוחני..

עורכי דין ותשלום |

לאחר שהחלטתם על עורך הדין שייצג אתכם, וודאו בנוסף שאתה מבינים איך הם גובים עבור שירותיהם. הסדרי תשלום הנפוצים ביותר הם לפי שעה, לפי חוזה ובתשלום קבוע (על בסיס חודשי/שנתי).

נכתב בשיתוף עו"ד אדי בליטשטיין