ריצוף לחדר אמבטיה – איך לבחור ריצוף בצורה נכונה

ריצוף לחדר אמבטיה – איך לבחור ריצוף בצורה נכונה

אחד המאפיינים החשובים ביותר בעיצוב חדר אמבטיה ובכלל באופן בו אנחנו בוחרים להשתמש בחדר, הוא הריצוף של המקום. כפי שאנחנו יודעים, ריצוף לאמבטיה שונה לגמרי מהריצוף של חדרים אחרים בבית. 

כידוע, בחדרים אחרים אפשר ואף נהוג לרצף באמצעות מרצפות רגילות או באמצעות פרקט. בחדר אמבטיה זה בלתי אפשרי, מאחר ומדובר במרכיבים שאינם סופגים טוב מים ועלולים להיהרס. על כן, נהוג לרצף את חדר האמבטיה במרכיבים אחרים, מרכיבים עמידים טוב יותר למים, כמו למשל שיש, קרמיקה, גרניט פורצלן וחומרים אחרים שניתן להשתמש בהם, מבלי שייהרסו ובאופן כזה שיוכלו להחזיק מעמד מספיק זמן. 

לפני שנסביר כיצד בוחרים את האריחים הטובים ביותר מבחינתנו, חשוב להדגיש הבחירה שאנחנו עושים היא הרבה פעמים, כזו שאמורה להחזיק מעמד זמן רב, שנים ארוכות עד שאנחנו נרצה להחליף אותם אם בכלל. מדובר על אריחים שיכולים לשרת אותנו שנים ארוכות ועל כן, חשוב שאנחנו נבחר משהו איכותי, משהו שנאהב את העיצוב והסגנון שלו. 

כיצד בוחרים את האריחים הנכונים

ראשית, אנחנו צריכים לבחון את החומר ממנו הם עשויים. כאמור, אנחנו צריכים לבחור אריחים שנוכל להשתמש בהם לאורך זמן, אריחים שיכולים לשרת אותנו מבחינת עמידות ואיכות, כך שאנחנו נוכל להפיק מהם תועלת, וכן שלא תהיה שום בעיה של רטיבות או בעיות אחרות שעלולות להשפיע על המקום. 

שנית, אנחנו צריכים לבחון את העיצוב של האריחים, עד כמה הם מתאימים לנו מבחינת סגנון, מבחינת התאמה לשאר הפריטים במקום, עד כמה באמת האריחים משתלבים קונספט של החדר והמבנה כולו. 

שלישית, רצוי לבדוק כי אנחנו יכולים לתחזק את האריחים באופן כזה שנוכל לשמור עליהם, נקיים, יפים, בעיצוב המקורי שלהם.