פרקטים – מידע כללי ותחזוקה

פרקטים – מידע כללי ותחזוקה

העיצוב בבית השתנה לא מעט בשנים האחרונות, מהמראה המודרני שאפיין את תחילת שנות האלפיים, כעת ניתן לראות רצון גדול ליצור מרחב כפרי בתוך הבית, מה שיוצר ברוב המקרים חלל חם, משפחתי ומזמין. במהלך שיפוץ בית או משרד, הרעיון המקצועי ביותר לשינוי וויזואלי של המרחב וכן שימת דגש על מראה נעים ופרקטי, הוא החלפת הרצפה ברצפת עץ עשויה פרקטים אם פרקט למינציה או אם פרקט מעץ מלא, תלוי בתקציב.

כשניגשים למלאכת בחירת חברת פרקטים, הבחירה היא לא קלה מאחר שיש תחרות מאוד גדולה בתחום זה. לפני הכול חשוב לוודא כי אתם בוחרים בחברה מקצועית ובעלת ניסיון, שמשווקת מוצרים איכותיים כגון פרקטים עם גימור מושלם וכן שמים לב לפרטים הקטנים ביותר. כמו כן, תמיד העדיפות היא לבחור בחברה שמספקת גם שירותי התקנה, כך שתוכלו לקבל אחריות מלאה על הפרקט שרכשתם וכן על עבודת ההתקנה.

איך מנקים פרקטים?

בנוסף, במידה ובחרתם בחברה המתאימה, וודאו כי יש ברשותה את המכשור המתקדם והמשוכלל, כך שהתקנת הפרקטים תהיה מדויקת, נקייה ומהירה. בסוף ההתקנה, הרצפה צריכה להיות ישרה ללא בליטות, ללא חיבורים נראים לעין, מראה אסתטי ונקי שאינו נראה זר לשאר החדר. מזל טוב יש לכם פרקט בבית, הגיע הזמן לנקות, מה עושים? בכדי לשמור על איכות הפרקט וכן לאפשר להאריך חיים, מומלץ לתחזק אותו באופן שוטף, כלומר ניקיון באמצעות מטאטא וסמרטוט לח, כמובן להימנע ממגע של מים ישירות על העץ וכן לא לעשות שימוש בחומרים שונים כמו חומרי ניקוי המשמשים אתכם לרצפת החרסינה. בנוסף, מומלץ לעשות פוליש אחת לשנה כולל מריחת שמן בכדי להעניק לעץ הגנה לטווח הארוך.

פרקטים במשרד

לבטח בחרתם פרקטים עבור המשרד, מה שהפך להיות מאוד פופולארי לאור החיסכון בצוות ניקיון בתדירות גבוהה וכן, מאחר שהפרקט יוצר תלושה הרבה יותר נעימה מרצפה באופן פסיכולוגי, מה שמשפיע ישירות על התנהלותם של העובדים בחברה. כיום, הפרקט נמצא אפילו בקטגוריית הרהיטים, מאחר שהוא נראה כרהיט לכל דבר. כאשר בוחרים ברהיטים למשרד, משלבים את הצבעים יחד עם צבעי הפרקט בכדי ליצור הרמוניה ומראה הרבה יותר שליו ונעים לעין. פרקטים מהדרים את החלל בו הם נמצאים ומוסיפים לו מימד נוסף של איכות. בכדי שהמשרד או הבית שלכם ייראה מרשים יותר וכמובן איכותי, שימו לב כי הפרקט מותקן באופן מקצועי וכן הוא בעל גימור מושלם.