השקעות נדל"ן בחו"ל

השקעות נדל"ן בחו"ל

אין ספק כי היום ניתן למצוא יותר ויותר ישראלים, אשר בוחרים לבצע השקעות נדל"ן בחו"ל (קראו באתר של עמית והגר דרור השקעות נדל"ן בחו"ל). מדובר על השקעה סולידית לטווח הרחוק, אשר יכולה לספק תזרים מזומנים חודשי שוטף, לצד שקט נפשי עבור ימים אפורים יותר. כל אחד היה שמח ליהנות מהשקעה פאסיבית מסוג זה, היות והיא אינה מצריכה התעסקות מיוחדת, ההשקעה הכספית אינה גבוהה במיוחד וכל אחד יכול להרשות לעצמו השקעה מסוג זה. לעומת שוק הנדל"ן בארץ שמאפשר לרוב האנשים לרכוש דירה קטנטונת בפריפריה, בחו"ל המצב נראה שונה לחלוטין. ישנן לא מעט מדינות, אשר מעודדות משקיעים זרים, באמצעות מיסוי נוח ומפנק יותר, הטבות שונות וכדומה. לכן לא מעט ישראלים בוחרים לרכוש דירה בחו"ל, היות והמחירים שפויים, המיסוי נוח וישנה תשואה בטוחה על ההשקעה הראשונית.

השקעות נדל"ן בחו"ל – ההשקעה המושלמת

עמית והגר מסבירים שחשוב להבין כי למרות כל היתרונות של השקעה בנדל"ן בחו"ל, כדאי להכיר היטב את השוק המקומי ולבחור את הנכס המתאים ביותר עבורכם. למשל, כאשר מדובר על נדל"ן למגורים, יש צורך לבחור בנכס אטרקטיבי, הנמצא במיקום מרכזי יחסית ובשכונה אמידה ובטוחה. שכונות מסוג זה נוטות למשוך אליהן יותר שוכרים, דבר שמבטיח דמי שכירות חודשיים ישירות בחשבון הבנק שלכם. כמו כן, ניתן להשקיע גם בנדל"ן מסחרי, למשל במשרדים או במרכזים מסחריים, או לחילופין, לרכוש מלונות, דירות נופש וכדומה. כמובן שיש צורך לעבוד עם חברה מקצועית ואמינה שמתמחה בתחום, על מנת להבטיח לעצמכם שקט נפשי ואיש קשר על הקרקע.

לסיכום, השקעות נדל"ן בחו"ל נחשבות לאחת ההשקעות המשתלמות והנפוצות ביותר. רוב הישראלים כבר הפנימו כי הם לא יצליחו לרכוש דירה בתל אביב, אך הם בהחלט יכולים לרכוש בית פרטי בארה"ב. לכן מומלץ לבחון את התחום ולהתחיל להשקיע.