עיצוב בתים בצרוה נכונה

עיצוב בתים בצרוה נכונה

בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר אנשים אשר משנים את בתיהם, בין אם זה שיפוץ או מעבר דירה וכו'. זה מתחיל מכך שהבית נראה משעמם בין אם זה הקירות שנשארים שנים באתו צבע לבן שנוטה לדהות, הרצפה שעברה הרבה שינויים במהלך החיים, והתאורה שחייבת רענון ועיצוב מקורי.

אז מה עושים? פשוט נעזרים באיש מקצוע של עיצוב בתים שיעזור לכם לעצב את דירת חלומותכם. כך שכל מה שנותר לכם זה לסמוך עליו.כמו כן אם אתם יצירתיים תוכלו לעשות זאת לבד ללא ייעוץ והכוונה של איש מקצוע. אבל זה במידה ואתם עצמאיים ויודעים מה שאתם עושים.

אז מה עליי לדעת בטרם אעצב?

כל מה שעליך לדעת בטרם תחליט על עיצוב שמתאים לסגנון החיים שלך ולך, זה לדעת איזה מראה אתה רוצה ומתאים לך. זה יכול להיות מראה מודרני או כזה שמרני מלפני שנים, סגנון מזרחי שהוא חם ועמוס בחפצים או סגנון אשכנזי קר ומעט חפצים, סגנון שובב ואנרגטי או רגוע והשאנטי. כך שאתה זה שמכיר את עצמך ויודע מה בדיוק זקוק לך, אחרי יום עבודה מתיש במשרד. כמו כן ניתן להיעזר במגזינים מהארץ ומחו"ל, אתרי אינטרנט, תוכניות בטלוויזיה, תערוכות, להתייעץ עם חברים ועוד. חשוב שתזכרו שאתם מעצבים לשמור על קו מנחה בכל חדרי הבית בין אם זה חדר ילדים, שינה או סלון. כך שבכל חדר תהיה תחושה נעימה ושלווה.

כמה רעיונו לעיצוב הבית?

  • מעבר לעיצוב שהחלטתם עליו בין אם זה דרך תוכנית בטלוויזיה, עיתון, או אתר. תוכלו להיעזר ברעיונות הבאים על מנת לעצב לכם את בית חלומותכם.
  • החלפת ריפודי הרהיטים, וילונות ושטיחים.
  • הכנסת חפצי נוי ואומנות על מנת להשרות אווירה נעימה, נוחה וכייפית.
  • שינוי התאורה בין אם זה תאורת לידים או תאורה צבעונית, ספוטים, תאורה רגילה ועוד.
  • צביעת קירות הבית, מקופים ודלתות בצבעיים אחידים או בסגנון המועדף עליכם.
  • החלפת ארונות המטבח,החלפת קרמיקה, ואף מרצפות הבית עלולים לעשות שינוי דרסטי לביתכם.

לא לחרוג מהתקציב העומד לרשתוכם

עוד דבר חשוב שמעצבים בית זה לא לחרוג מהתקציב העומד לרשותכם. ומה הכוונה? הכוונה שיש אנשים שהקציבו להם מראש תקציב מסוים לעיצוב הבית, ואיכשהו באמצע הדרך הם עוברים אותו בלי לשים לב.

לכן חשוב לעשות מעקב אפילו בטבלה, ולהשתדל לא לחרוג אפילו בשקל. וזאת מאחר שחריגה אפילו הקטנה ביותר מהתקציב, גורמת לכם להיכנס להלוואות נוספות ולבעיות כספיות בחשבונכם. לכן חשוב להיות עם היד על הדופק ולדעת בדיוק איזה תקציב יש לכם וכמה ממנו יש לחלק להוצאות השוטפות של החפצים ועיצוב הדירה מחדש במיוחד בתקופה הכלכלית בה אנו נמצאים.