בדיקת נכס לפני קניה

בדיקת נכס לפני קניה

זה אולי נראה כמו אחד ההיבטים המייגעים יותר של קניית בית, אך בדיקות בנייה הן דבר משמים. תסמכו עלי. אחרי רכישת בית וכמובן לפני, רצוי לעשות בדק בית לדירה יד שניה למשל לייעול השירות, אותו נרצה לקבל מבית העסק.

בדיקת נכס לפני קניה

המקבילה לנדל"ן של נסיעת מבחן, הלה היא חברה לבדק בית ושימור ותפעול מבנים, הם אלה שמודיעים לכם אם הנכס שאתם חושבים עליו לקניה, שווה את המחיר המבוקש, או האם בכלל כדאי לקנות אותו.

בכך שהם מאירים אור על החסרונות של הנכס, הם חוסכים לאנשים אלפי דולרים. וחשוב מכך, הם עוזרים לשמור על אנשים בטוחים.

וזו הסיבה שאני תמיד נדהם מכמה אנשים שוכחים להזמין בבדיקה בבניין שנקנה לפני הרכישה, או גרוע מכך, מתכננים לוותר על אחד כזה, לחיסכון של כמה מאות דולרים.

בדיקת נכס – חשוב ביותר לדעת

הנה הסיבה לכך שבדיקת בנייה לפני הרכישה כמו בדק בית, היא חיונית לחלוטין.

בדיקת בניין לפני הרכישה היא הערכה של מצבו של נכס שמתנהל על ידי פקח מוסמך. הוא מכסה כל דבר, החל מגגות לקויים ועד קירות לחים וסדוקים המתנשאים, ובאופן כללי, זה כולל מידע האם ניתן לתקן תקלות אלו וכמה יעלו תיקונים אלה.

הרבה קונים מבקשים מהפקחים לבדוק אם הם צפויים נזקים במהלך הבדיקה. זה בדרך כלל עולה קצת יותר, אך לרוב רצוי, בהתחשב בכך שהנזקים הנרחבים וטרמיטים אחרים יכולים לגרום.

כמה עולה בדיקת בניין?

עלות הבניין ובדיקת המזיקים תשתנה ממדינה למדינה והפקחים הפועלים במטרופולינים, גובים בדרך כלל יותר מאלה העובדים באזורים אחרים.

מכיוון שהבית שלכם יעלה מאות אלפי דולרים, זה מחיר קטן לשלם עבור שקט נפשי, והרוגע בראש.