פינוי בינוי – למה זה טוב

פינוי בינוי – למה זה טוב

פינוי בינוי זהו פרויקט בו מפנים דיירים אשר מתגוררים בבניינים ישנים על מנת לבצע הריסה ובנייה מחודשת של בניינים ישנים ומוזנחים.

על מנת לבצע זאת יש לבצע פינוי של הדיירים מאותם בניינים, וכן לדאוג להם למימון דירות זמניות, זו דבר אשר יש לעשותו על פי חוק, וכן דבר אשר יוכל לעזור לשיתוף פעולה מלא מצד הדיירים המתגוררים בבניין.

לפרויקט פינוי בינוי קיימים כמה מטרות אשר לשמם יש לבצע את כל התהליך בצורה הטובה ביותר, וכן בצורה בה הדיירים יהיו מרוצים לאחר סיום הפרויקט.

בנוסף, הדיירים מקבלים דירות חדשות, וכן בניינים חדשים כך שהינם חוזרים לבתים חדשים ומתוכננים אחרת בצורה חדישה ביותר.

פינוי בינוי – מטרות

כאמור, לפרויקט פינוי בינוי קיימות מטרות אשר לשמן מבצעים את הפרויקט:

  • חידוש ושדרוג כל המבנים הישנים אשר נמצאים באזורים עירוניים.
  • חיזוק המבנים, קיימים לא מעט מבנים ישנים אשר יש צורך לבצע בהם חיזוק, במצבים כאלו פרויקט פינוי בינוי יכול לתת את העבודה בצורה הטובה ביותר ולכן, על מנת לבצע חיזוק מבנים ישנים יש צורך לבצע פרויקט פינוי בינוי.
  • הגדלת מקומות הדיור בישראל, מכיוון שיש ביקוש לדירות חדשות בערים גדולות מבצעים את פרויקט פינוי בינוי, כך מבצעים בנייה של דירות נוספות בבניינים ישנים אשר אותם מחדשים במהלך פרויקט הבינוי.

פינוי בינוי – המלצות

כאשר הינכם מעוניינים לבצע תהליך של פינוי בינוי, וכן הינכם מעוניינים לקבל המלצות על חברה אשר מתעסקת בפרויקטים אלו, חשוב מאוד לבדוק האם קיימות המלצות על אותה חברה.

המלצות הינכם יכולים למצוא באתרים גדולים ושונים אשר מציעים לכם מגוון רחב של יזמים אשר הינם מומלצים לבצע פרויקט פינוי בינוי.

בנוסף, חשוב מאוד כי אותה חברה אשר מבצעת את הפרויקט תהיה חברה אשר הינה מותרת לבצע פרויקטים מסוג אלו.

חשוב מאוד כי היזם של הפרויקט יהיה מקצועי ביותר על מנת שיוכל לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר, כך שהדיירים יחזרו מרוצים ככל האפשר לבתיהם לאחר סיום פרויקט פינוי בינוי.

במידה והינכם מחפשים חברה מקצועית אשר מתמחה לפינוי בינוי, אנו ממליצים לכם לראות את האתר הבא: https://hitchadshut.net/.